کد خبر: ۱۱۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 19 October 2015
تابناک گیلان: دكتر محمد علي نجفي، استاندار گيلان در ديدار با خانواده‌هاي حادثه منا شهرهاي لنگرود، رودسر و املش كه امروز(27 مهر) در سالن اجتماعات فرمانداري لنگرود برگزار شد، گفت: بي‌تدبيري و سوء مديريت عربستان در فاجعه منا بر كسي پوشيده نيست.

 

وي با بيان اينكه خانواده‌هاي فاجعه منا بايد با صبر و استقامت این مصيبت بزرگ را تحمل كنند، افزود: ستاد استاني در ساعات اوليه اين حادثه تشكيل و همه تمهيدات نيز فراهم شده كه با همراهي و همدردي بار عظيم اين حادثه بزرگ بر خانواده‌ها كاهش يابد.

 

استاندار گيلان با تاكيد براينكه مديريت مديران در بحران‌ها و حوادث بزرگ نشان داده مي‌شود، تصريح كرد: مسئولين بايد با تدبير و مديريت صحيح اداره امور را به دست گيرند.

 

نجفي با اشاره به اينكه حج عمره نيز تا زماني كه اعتماد كامل حاصل نشود، انجام نخواهد شد، خاطرنشان كرد: حج تمتع اذن شرعي است و در اين خصوص بايد تشخيص داده شود كه اين مراسم معنوي ادامه پيدا كند و در حال حاضر نيز بايد اصل ماجراي اين حادثه غم بار روشن شود.

 

وي با بيان اينكه در كنفرانس‌هاي اسلامي، سازمان كشورهاي غير متحد و منطقه اي بايد اين موضوع پيگيري شود، اذعان كرد: چهارچوب اين حادثه بايد مشخص شود و دولت نيز تمام تلاش خود را در جهت پيگيري‌هاي حقوقي انجام مي‌دهد.

 

استاندار گيلان در خصوص كم كاري و سهل انگاري مدير كاروان رودسر كه در اين جلسه توسط خانواده‌هاي حادثه ديده مطرح شد، افزود: سهل انگاري مدير كاروان بايد به جد بررسي و در صورت احراز كم كاري مدير كاروان قطعا بايد از اين مديريت سلب شود.

 

نجفي تشييع بي‌نظير پيكرهاي مطهر حادثه منا در استان و شهرستان‌ها را نشان از همراهي و همدردي مردم با خانواده‌هاي داغدار عنوان و تصريح كرد: خانواده‌هاي داغدار اين حادثه احساس تنهايي نكنند و تمام تلاش لازم نيز در خصوص مسائل حقوقي انجام مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار