یک استاد برجسته دانشگاه با بیان اینکه حاج قاسم یک مکتب است، گفت: ابعاد شهادت سردار سلیمانی تا به امروز مورد کنکاش جدی قرار نگرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 04 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر حشمت الله قنبری، امروز(۱۴ دی) در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمانشاه با بیان اینکه اقدام دشمنان در جریان شهادت حاج قاسم موجودیت نظام سلطه را تحقیر کرد، گفت: قطعا اقدام ننگین ارتش آمریکا در دهه‌های آتی بیشتر روشن خواهد شد و حیثیت نظام سلطه را کاملا از بین خواهد برد.

قنبری تاکید کرد: اقدام ارتش آمریکا در ماجرای شهادت حاج قاسم یک عمل بزدلانه و تروریستی بود و از سوی دیگر نشان از جایگاه مهم حاج قاسم در دنیا داشت. سردار سلیمانی آنقدر شخصیت برجسته‌ای داشت که نظام سلطه نسبت به او به بن بست رسید و چاره‌ای جز به شهادت رساندن ایشان نداشت.

وی ادامه داد: ابعاد شهادت سردار سلیمانی تا به امروز مورد کنکاش جدی قرار نگرفته است.

این استاد برجسته دانشگاه با بیان این‌که دنیای اسلام به شهید سلیمانی خیلی بیشتر از سردار سلیمانی نیاز داشت، گفت: خدماتی که شهید سلیمانی به اسلام کرده خیلی بیشتر از خدمات سردار سلیمانی بوده است.

وی سپس از حاج قاسم به عنوان رزمنده‌ای رشید و فرماندهی نترس یاد کرد و گفت: ایشان از مرگ نمی‌هراسید و تعلق خاطر و دلبستگی عمیق و ریشه‌دار به اسلام و انقلاب داشت.

قنبری با بیان اینکه حاج قاسم خود یک مکتب است، گفت: بعد از شهادت حاج قاسم همه معادله‌ها در مورد ایشان جابجا شد و نزد همگان محبوب‌تر شد.

وی در ادامه رمز ماندگاری حاج قاسم را پیروی از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: عالی‌ترین خصیصه حاج قاسم ایمان به خدا بود .

وی در ادامه اشاره ای هم به حادثه تروریستی روز گذشته کرمان داشت و گفت: شهادت مظلومانه زائران کرمانی و نیز کشت و کشتارهای سه ماه گذشته غزه زیر سر آمریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به روند رو به زوال رژیم صهیونیستی، گفت: ماجرای طوفان الاقصی و مقاومت سه ماهه مردم غزه فصل جدیدی از مناسبات را بوجود آورده، به نحوی که امروز حتی حامیان اسرائیل هم آن را رو به زوال می دانند.

قنبری با تاکید بر اینکه اسرائیل از آغاز شکل گیری خود تاکنون به اندازه امروز چهره منفور و و بدقواره‌ای نداشته، تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل از نظر سیاسی ضعیف‌تر از همیشه هستند و اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار