نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و مسئولان این استان با صدور پیام های جداگانه ای، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان، حادثه‌ تروریستی چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام "حسن بهرام‌نیا" به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر تلخ و اندوه‌بار حمله‌ تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز شد، قلب‌های همه‌ ما را به درد آورد.

امروز که رژیم کودکش اسرائیل در همه‌ زمینه‌ها در مقابل جبهه‌ مقاومت قافیه را باخته است سعی دارد به انحاء مختلف و در تلاشی مذبوحانه، در پی جبران شکست مفتضحانه‌ خود باشد.

آن‌ها که در یک حرکت ددمنشانه سردار جبهه‌ مقاومت را شب‌هنگام به شهادت رساندند امروز هم در سالگرد سردار دل‌های آزادگان جهان، باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج قاسم را تحمل کنند و این بار با حرکت پلید و ناجوانمردانه‌ی خود در به شهادت رساندن تعدادی از هم‌وطنان با اقدامی تروریستی، یک بار دیگر خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشتند.

اما این سیاه‌رویان عصر حاضر بدانند که ملت ما نه تنها هیچ‌گاه به‌واسطه‌ این قبیل تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید، بلکه عزم خود در ریشه‌کن نمودن رژیم نامشروع صهیونیستی تا پاک کردن آن‌ها از صحنه و صفحه‌ی روزگار لحظه‌ای از تلاش باز نخواهد ایستاد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این حادثه‌ تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای عزیز، صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا - استاندار ایلام

پیام امام جمعه ایلام در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین " الله کریم تبار" با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در این حادثه و در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بدون شک دست‌های پلید رژیم صهیونیستی و حامیان وی در منطقه به ویژه آمریکا و نیز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: ملت ایران هیچگاه به واسطه این تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود در راه انقلاب و ادامه مسیر مقاومت دست نخواهد کشید، برای بازماندگان این حادثه از خداوند متعال صبر جمیل و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می شود.

از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن مان، صدها و هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه های مقاومت قدم علم خواهند کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در پیامی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و شهادت هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متأسفانه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ دی) در جریان مراسم سالگرد سردار دل‌ها و محبوب قلوب امت ایران، دو انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان روی داد که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان گردیده است، ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی که بار دیگر ذلت و خاری دشمنان نظام و انقلاب و توسل آنها به اقدامات بزدلانه را به تصویر کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر ملت شهیدپرور و خانواده های داغدیده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، اعلام می دارد یقینأ حرکت مردم قهرمان در مسیر حمایت از ملت های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با این قبیل رفتارهای سخیف و بی شرمانه متوقف نخواهد شد و از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن مان، صدها و هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه های مقاومت قدم علم خواهند کرد و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی های مستکبرین عالم را مستحکم تر می سازد.

جامعه اسلامی دانشگاه ایلام حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون(۱۶۹ آ ل عمران)

بی شک حاج قاسم یک مکتب بود و در مکتب سلیمانی ، آنگونه که خود گفت : «باید تلاش کرد که دیده نشد، خدا خودش می بیند و باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم. آنکس که باید ببیند می بیند.

در تاریخ گهر بار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، سیزدهم دی ماه یادآور شهادت اسوه حق طلبی و استکبار ستیزی سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که برای استقرار صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی در مقابله با تروریسم با تلاشی جهادی و در تراز انقلاب اسلامی ایفای نقش نمود.

ملتهای مظلوم منطقه، درحالی به استقبال چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها می روند که امواج طوفان الاقصی خانه ی پوشالی صهیونیسم غاصب را ویران ساخت و فرزندان مقاومت جلوه ای بدیع از شهامت و شجاعت را درعین مظلومیت به رخ جهانیان کشیدند.

حاج قاسم اگر چه اکنون درمیان مانیست اما روح بلندش نظاره گر افتخار آفرینی گروه های مقاومت است که پوزۀ اشغالگران را به خاک مذلت مالیدند . نهالی که حاج قاسم بنیان گذارد و با خون شهدای گلگون کفن آبیاری شد، اکنون درخت تنومندی است که از سوریه تا عراق ، از فلسطین تا یمن و در سراسر منطقه ، قدرت استکبار را به چالش می کشد و معادلات را برهم می زند.

جامعه اسلامی دانشگاه ایلام بار دیگر یاد و خاطره همه شهدا، بویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان شهید آنان را گرامی می‌دارد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در محکومیت جنایت تروریستی امروز در کرمان

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر چهره منحوس رژیم صهیونیستی و حامی جنایتکارش، آمریکای خونخوار با اقدام ضد انسانی و ددمنشانه در به شهادت رساندن تعداد زیادی از انسان های بی گناه آن هم در چهارمین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و در زادگاه این شهید تاریخ ساز برای جهانیان نمایان شد.

اقدام بزدلانه و ضد بشری امروز در کرمان ، بار دیگر نشان داد که هراس استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی از ایران اسلامی بعنوان پرچمدار جبهه مقاومت و نام ماندگار حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه داشته تا جایی که برای سرپوش نهادن به شکست های پی در پی خود دست به ترور انسان های بیگناه می زنند.

رژیم کثیف صهیونیستی بداند که اینگونه اقدامات کور و بزدلانه راه به جایی نخواهد برد و موجب تقویت و گسترش روحیه مقاومت و مبارزه ملت بزرگ ایران در برابر مستکبران و ایادی دست نشانده اش می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی امروز در کرمان اعلام می دارد ملت شهادت طلب ایران همواره در راستای دفاع از ارزش‌های انقلابی با نثار خون پاک خود تداوم بخش نهضت امامین انقلاب و شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی خواهند شد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار