همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن؛
به‌ مناسبت گرامی‌داشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، از بانوان سرپرست خانواده این شهرستان به عنوان بانوان نمونه با حضور مادر بزرگوار شهید بالویی و مشاور امور بانوان در فرمانداری بهشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 03 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، به‌ مناسبت گرامی‌داشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، از بانوان سرپرست خانواده این شهرستان به عنوان بانوان نمونه با حضور مادر بزرگوار شهید بالویی و مشاور امور بانوان در فرمانداری بهشهر تجلیل شد.

 

از بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بهشهر تجلیل شد  

موسی خلیلی رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به این‌که رفتار و الگوی این حضرت برای بانوان جامعه امروز سرشار از زندگی امید بخش است، اظهار کرد: آن حضرت نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی همه‌ی جامعه بشریت است.

حجت‌السلام و المسلمین بهاری نیز در این نشست از شخصیت‌ حضرت فاطمه زهرا (س)، حیا و عفت، ساده‌زیستی و اهمیت به خانواده را عنوان و تشریح کرد: حضرت زهرا (س) کامل‌ترین و برترین اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

گفتنی است: در این نشست از ۲۰ مادر موفق در عرصه‌ی فرهنگی و اجتماعی و اشتغال و خودکفایی با اهدای کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار