فرماندار شیروان بانوان را یکی از مهمترین نیروهای تاثیرگذار در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: این نیروی عظیم تاثیرات بسزایی در عرصه اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 03 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز دولت اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان، در جلسه بزرگداشت زنان موفق شیروان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) اظهار کرد: رفتار پیامبر با حضرت فاطمه زهرا (ع) الگویی از رفتار جامعه اسلامی با زن و قدر و منزلت بالای زنان عفیفه در جامعه اسلامی است.

وی گفت: برای زن پنج شأن و جایگاه می‌توان برشمرد که شامل شأن بندگی، شأن همسری، شان مادری، شأن دختری و شأن سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و تمام این شئون در حضرت فاطمه زهرا (س) تجمیع شده بود و به موجب همین جایگاه، حضرت فاطمه زهرا (ع) بعنوان اسوه زنان عالم شمرده می‌شود.

فرماندار شیروان با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی افزود: احیای جبهه مقاومت و ماندگاری حاج قاسم نتیجه اخلاص، تدبیر و ولایت‌مداری این شهید بزرگوار است که ظهور و بروز اینگونه چهره‌ها نتیجه تربیت در دامن مادران پیرو مکتب فاطمه زهرا (ع) است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو بیان کرد: موقعیت کنونی کشور و قرار گرفتن در هجمه دشمنان داخلی و خارجی موجب رقم خوردن انتخاباتی متفاوت با کشور‌های دیگر می‌شود.

فرماندار شیروان تصریح کرد: از این‌رو مشارکت تمامی نیرو‌های تاثیرگزار جهت شکست حربه‌های دشمن ضروری است.

وی بانوان را یکی از مهمترین نیرو‌های تاثیرگذار در انتخابات پیش‌رو دانست و خاطرنشان کرد: این نیروی عظیم تاثیرات بسزایی در عرصه اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند.

گفتنی است، در انتهای جلسه تعدادی از بانوان به بیان دیدگاه و مشکلات شهرستان پرداختند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار