استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: نشست‌های ما با بزرگان قطعا کلیشه نیست و گفت‌وگوی ما نباید در حد صحبت بماند و باید آن‌را به عمل تبدیل کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 03 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در نشست با بزرگان، معتمدان و نخبگان شهرستان هرسین که در حاشیه سفر به این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در استان کرمانشاه در برخی مسائل میان شهرستان‌ها مشکلات مشترک داریم.

وی افزود: در برخی شهرها از جمله هرسین می‌توانیم مواردی را اجرا کنیم، نخستین کسی که باید برای اصلاح تلاش کند خود ما هستیم، خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خود آنها چه خیر و چه شر را بخواهند، این ما هستیم که با اراده خود مسیرمان را تعیین می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نشست‌های ما با بزرگان قطعا کلیشه نیست و قطعا از آنها کار به وجود خواهد آمد، گفت‌وگوی ما نباید در حد صحبت بماند و باید آن‌را به عمل تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: در خصوص مشکلات هرسین مانند آب و فاضلاب، پارک‌ها و نمادها اگر صرفا چشم به بودجه هنگفت از بیرون داشته باشیم که با آنها پروژه‌ها را اجرا کنیم، چنین اتفاقی واقعی نیست.

صحرایی خاطرنشان کرد: کار ویژه‌ای که الان در اختیار ما است و می‌توانیم از طریق آن اقدام کنیم شامل مواردی مانند عریض سازی خیابان مرکزی شهر است که باعث ایجاد اشتغال، آسایش مردم و تسهیل عبور مسافران می‌شود.

وی تشریح کرد: بهتر این است که هم افزایی بهتر برای یک مسئله دارای اولویت انجام شود، یکی از شعارهای عمیق و ریشه‌دار دولت مردمی سازی است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: پروژه‌ها زمان‌بر است و مجموعه مسائلی دارد، بیش از مسائل بیرونی اراده درونی می‌خواهد، در حال حاضر دولت بیش از ۲۰ مشوق اثرگذار برای بازسازی بافت فرسوده قرار داده است.

وی افزود: کمیسیون‌هایی وجود دارد که می‌تواند از محدوده شهر هرسین تولید ثروت کند، با ارائه مشوق‌هایی که رخصت قانونی دارند، می‌توانیم ثروت خلق کنیم؛ همچنین شهرداری، فرمانداری، شورای شهر و کمیسیون‌های مرتبط باید پای کار باشند.

صحرایی خاطرنشان کرد: بحث بیستون و ملحقات آن به دلیل بافت شهری و قرارگیری آن در راه عتبات عالیات و بحث اربعین بسیار مورد توجه است، ایجاد کمربندی علاوه بر هزینه زیاد، باعث از بین رفتن زمین‌های کشاورزی درجه یک و ۲ می‌شود، بهتر است بافت فرسوده بیستون بازسازی شود که این بحث در دست اقدام کارشناسانه است.

انتخابات حلال بسیاری از مشکلات هرسین است

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: هرسین برای ما یادآور انسانهای بزرگ و والامقامی است.

وی افزود: هیچ مشکل غیرقابل حلی وجود ندارد و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان کرمانشاه می‌توان برای حل مشکلات اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از حلال‌های مشکلات انتخابات است، ما می‌توانیم فردی را انتخاب کنیم که با حضور و تفکر خود موجب اعتلای شهر و استان شود.

شعبانی بیان کرد: مردم هرسین همیشه بالاترین مشارکت‌ها را در انتخابات داشته‌اند، کمتر از ۶۰ روز آینده باید وارد حوزه انتخابات شویم، بسیاری از مشکلات هرسین به وسیله انتخابات قابل حل است.

وی در پایان گفت: ما در هرسین غنای فرهنگی بسیاری داریم و مردم این شهرستان می‌توانند با این غنا در انتخابات نقش آفرینی کنند، زیرا به هر میزان که مشکلات ما بیشتر باشد نیاز ما به انتخابات بیشتر می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار