معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات خواستار، تسریع در اجرای پیاده‌سازی و بهره‌برداری پروژه فیبر نوری در شهر کرمانشاه با توجه به برنامه‌های تدوین شده در وزارت ارتباطات شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 03 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس روحانی‌نژاد معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات با همراهی مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیرکل سازمان تنطیم غرب کشور، رئیس هیات مدیره و مدیر پروژه فیبرنوری شرکت آسیاتک و ناظرین پروژه با محوریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از روند اجرایی فیبر نوری در شهرک‌های ظفر، مسکن، باغ ابریشم و... بازدید کرد.

عابدین محمودی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر انجام تسریع در عملیات ترمیم و بهره‌برداری و وضعیت فصلی، بارش نزولات جوی و تبعات احتمالی حفاری‌هایی در سطح شهر برای این پروژه، اظهار کرد: ضرورت دارد پس از داکت‌گذاری، ترمیم خیابان و کوچه‌های حفاری شده، به‌صورت کامل و صحیح انجام گیرد تا نارضایتی همشهریان را به همراه نداشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات شهردار در بالا بردن سطح کیفیت و در اجرای پیاده‌سازی و بهره‌برداری کامل پروژه براساس برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده با شرکت آسیاتک و وزارت ارتباطات، شاهد بهره‌برداری حداکثری در دور دوم سفرهای ریاست جمهور، مردم کرمانشاه از خدمات این زیرساخت در راستای توسعه فضای کسب و کار بهره‌مند شوند.  

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه اظهار امیدواری کرد؛ که با اضافه کردن اکیپ پیمانکاری و افزایش تیم ترمیم در سطح شهر در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن کامل این پروژه خواهیم بود که این توسعه زیرساختی با همت و مشارکت و حمایت‌های اثرگذار شهردار کرمانشاه، اعضای شورای شهر، استاندار  و اداره‌کل ICT کرمانشاه و همشهریان گرانقدر میسر شده است.

بیدختی نماینده و عضو هیأت مدیره شرکت آسیاتک نیز در این دیدار، از تعهد بر افزایش تیم ترمیم و لزوم افزایش پیمانکاران و سرعت بخشیدن به این پروژه خبر داد.

روحانی‌نژاد معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات نیز در ادامه خواستار تسریع در اجرای پیاده‌سازی و بهره‌برداری پروژه فیبر نوری با توجه به برنامه‌های تدوین شده در وزارت ارتباطات شد و گفت: شرکت آسیاتک نیز تجارب دیگر استان‌ها و کشورهای دیگر را در پروژه‌های مشابه باید رعایت کند تا در روند اجرای پروژه کمترین چالش را داشته باشد.

گفتنی است، در پایان شرکت آسیاتک موظف شد نسبت به ترمیم حفاری‌های انجام شده با فوریت و ظرفت مدت ۲۰ روز اقدامات شایسته را انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار