فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمنان این آب و خاک همواره به دنبال آسیب زدن به ملت و مملکت ما هستند و به همین دلیل تنها راه مقابله با این توطئه شوم، قدرتمند شدن در حوزه های مختلف به ویژه حوزه علم است و همه باید تلاش کنیم در این مسیر گام های بلندتری برداریم.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 02 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز در سالن کنفرانس آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: همه موضوعاتی که در این رویداد تولید شده مرتبط با موضوعات و مسائل پیش روی کشور است و از این جهت باید با نگاه و رویکرد ویژه تری به آن‌ها توجه کرد.

وی افزود: امروز نسل جوان و آینده پژوه ما با هوش بالای خود در صحنه‌های مختلف علمی داخلی و خارجی خوش می‌درخشند و این موضوع برای رقبای ما که به دنبال توقف ما هستند، اصلا خوشایند نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توجه به اصل شناسایی و شکوفایی استعداد‌های جوان را یک ضرورت برشمرد و گفت: در عصر کنونی که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است باید همه عناصر موثر کشور در مسیری گام بردارند که به فتح قله‌های رفیع علمی توسط فرزندان غیور و پرتلاش این آب و خاک ختم شود.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه آمریکا با اهداف ضد بشری به دنبال سوء استفاده از تکنولوژی‌های نوین است، گفت: ما بر اساس آموزه‌های دینی خود آموخته ایم که علم باید در راستای منافع و مصالح جامعه به کار گرفته شود و به همین دلیل نیز این موضوع را نسل به نسل انتقال داده ایم و نسل کنونی نیز خود را به آن پایبند می‌داند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: البته باید در نظر داشت دشمنان این آب و خاک همواره به دنبال آسیب زدن به ملت و مملکت ما هستند و به همین دلیل تنها راه مقابله با این توطئه شوم، قدرتمند شدن است و همه باید تلاش کنیم در این مسیر گام‌های بلندتری برداریم.

وی همچنین عنوان کرد: مطابق تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر می‌خواهیم سلطان عالم شویم باید سلطان علم شویم. این موضوع را در روایت‌های برجای مانده از دوران پیامبر نیز شنیده ایم که اگر اسیری را می‌خواستند آزاد کنند دستور می‌دادند تا اسرا به چند نفر علم بیاموزند که نشان دهنده اهمیت علم است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اذعان کرد: سال‌ها این موضوع مطرح می‌شد که «فلسطین» مسئله اول اسلام است، اما تحولات سال‌های اخیر نشان داد اکنون مسئله اول دنیا است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار