معاون تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بانوان بر اساس بیانات مقام معظم رهبری باید در حوزه جهاد تبیین فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 02 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام مصطفی اشک‌ تلخ پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (دوازدهم دی ماه) در همایش بصیرت افزایی بانوان جهادگر تبیین که در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حقیقت تصور حضرت زهرا (س) یک نور مافوق تصور ما است.

وی افزود: در مقام حضرت زهرا (س) جنسیت مطرح نیست، جنسیت در احکام عالم‌ ماده است که بر اساس وظایف دنیای مادی و جنسیت تغییر می‌کند و کرامت وجودی روح و انسانی یکی است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تشییع پر شور حاج قاسم سلیمانی بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب و درست بعد از گذشت ۲ ماه از اغتشاشات بنزین صورت گرفت که نشان می دهد مردم عاشق این شهید بودند.

وی عنوان کرد: آبان ماه سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار دشمن با طراحی دقیق در شهرهای مختلف اغتشاش ایجاد کرد و دقیقا ۲ ماه بعد از اغتشاشات حاج قاسم به درجه رفیع شهادت رسید اما باز هم خون پاک این شهید به کمک دین، اسلام و این انقلاب آمد.

اشک‌تلخ ادامه داد: ۲ ماه بعد از اغتشاشات ۲۵ میلیون نفر به خیابان‌ها آمدند و فقط در پنج شهر پیکر حاج قاسم را تشییع کردند.

وی بیان کرد: این ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و قطعا بر اساس این جمعیت اگر پیکر حاج قاسم را در همه شهرها می‌بردند مشابه رفراندوم جمهوری اسلامی سال ۱۳۵۸ که مردم به خیابان‌ها آمدند بالای ۹۸ درصد مردم کشور پیکر حاج قاسم را تشییع می‌کردند.

این مقام مسئول گفت: «حاج قاسم» برای خدا شب و روز نداشت و اکنون وظیفه ما جهاد تبیین است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «جهادتبیین جبهه جنگ است» و وظیفه بانوان فعالیت در این جبهه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار