فرماندار سربیشه گفت: برگزاری برنامه‌ها و مراسمات مختلف در روز شهرستان سربیشه سبب امیدآفرینی اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 01 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا لکزایی اظهار داشت: برای برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسمات حتی مراسمات و برنامه‌های روز شهرستان، مردم محوریت کار را داشته باشند و پای کاری بودن مردم نیز بر غنا و اثرگذاری برنا‌مه‌ها می‌افزاید.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است افزود: سعی داریم در مراسمات روز شهرستان این قابلیت‌ها را بیشتر برای مردم بویژه استان و کشور بازگو و تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌محوری یادواره شهدای کربلای ۵ شهرستان افزود: روز شهرستان به مناسبت تشییع همین شهدا نامگذاری شده و با مدد گرفتن از این بزرگواران ان شاءالله مراسمی شایسته با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار سربیشه یادآور شد: سال گذشته فرمانداری محوریت برنامه‌ها را بر عهده داشت، ولی امسال ظرفیت عظیم مردمی پای به میدان می‌گذارند و در هر سه بخش با محوریت خود مردم برنامه‌های مختلفی در روز شهرستان برگزار می‌شود.

لکزایی بیان داشت: هدف ما از برگزاری روز شهرستان و اجرای برنامه‌ها و مراسمات مختلف، امیدآفرینی و رضایت‌مندی عمومی، ایجاد فضای شاد توان با همبستگی و معرفی شهرستان است که مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری بهتر برنامه‌ها تمامی مدیران و طرفیت‌های داخلی شهرستان باید پای کار آورده شود و از توان بومی در هر زمینه‌ای استفاده شود

برگزاری تور رسانه‌ای به مناسبت روز سربیشه

روح‌الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه هم در این جلسه اطهار داشت: امسال با توجه به تجربه سال گذشته باید نقاط قوت برنامه‌های برگزار شده روز شهرستان را باید برجسته و نقاط منفی و کاستی‌ها را به حداقل و از بین ببریم.

وی با بیان اینکه این برگزاری برنامه‌های شایسته درخواست بحق مردم شهرستان است، افزود: با برنامه‌ریزی و تدوین و اتخاذ تدابیر لازم می‌بایست روز شهرستان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم تا امیدآفرینی و رضایت‌مندی عمومی حاصل شود.

معاون فرماندار سربیشه با اشاره به برگزاری تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران استانی و شهرستانی به مناسبت روز شهرستان افزود: برنامه‌ریزی شده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه استانی و شهرستانی از جاذبه‌های طبیعی، اماکن تاریخی و گردشگری، صنایع دستی، ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی و دیگر مزیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در هر سه بخش مرکزی، مود و درح بازدید داشته باشند.

نوری بیان داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌های روز شهرستان در سطح ادارات، مدارس، سطح شهر‌ها و روستا‌ها (از طریق شهرداری، شورای اسلامی، دهیاری) انجام می‌شود و فضای مجازی شهرستان نیز در این زمینه به طور لحظه‌ای و بروز آگاهی‌بخشی نیز خواهد داشت.

وی از برگزار شدن برنامه‌های محوری در هر سه بخش شهرستان خبر داد و گفت: در بخش مود دعای ندبه پخش زنده با مداح و سخنران کشوری، در بخش درح نیز برنامه محوری دیگری و در بخش مرکزی و مرکز شهرستان یادواره شهدای کربلای ۵، نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌ها، جشنواره غذا، نواختن زنگ روز شهرستان، همایش بزرگ قهرمانان تولید، جشن و اختتامیه را با حضور مهمانان کشوری نیز برگزار خواهیم کرد.

معاون فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فرهنگی نیز برای روز شهرستان پیش‌بینی شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار