در بازدید شهردار یزد و رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح صاحب الزمان (عج)، بر بکارگیری تمام همت مجموعه شهرداری در جهت تکمیل این پروژه تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد به همراه عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر و امین خبیری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری از پروژه عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح صاحب الزمان (عج) بازدید کردند.
شهردار یزد در این بازدید با بیان این که معمولاً در پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح بحث انتقال تاسیسات وجود دارد، گفت: در این پروژه هم حدود ۱۸۷ متر خط فاضلاب، ۵۰ متر گاز، ۵۰ متر مخابرات و یک خط فرغی که مربوط به آب بود و پل را قطع می‌کرد، وجود داشت که با همراهی و همکاری خوب دستگاه‌های مربوطه در جابه‌جایی تاسیسات، عملیات اجرایی به صورت تمام وقت با سرعت و کیفیت ادامه دارد.
محی الدینی افزود: این پروژه در ادامه رینگ شهری یزد است و نقش بسیار مهمی در تسهیل تردد شهروندان و کاهش ترافیک ایجاد می‌کند و در صورت اجرای دو تقاطع غیرهمسطح دیگر، این رینگ به پایان می‌رسد.
گفتنی است؛ عملیات عمرانی این تقاطع شامل ۱۰ هزار مترمکعب بتن ریزی، ۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۴۰۰ تن میلگرد گذاری است که توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و با نظارت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در طول ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار