کد خبر: ۱۱۴۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 31 December 2023

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

برای سخن گفتن از مردی که همه دوستش دارند و ارادت قلبی به او داشته و دارند کمی سخت به نظر می‌رسد شخصیتش ابعاد گسترده‌ای دارد که پس از سال نبودش هنوز در کشور احساس می‌شود حیات دنیایی او پایان یافت فکر و اندیشه او راه و منش زندگی کار جهاد در جامعه ساری و جاری است.

هر کشوری برای خود شخصیت‌های بزرگ قهرمانان ملی و افتخارآفرینانی دارد که برای مردم آن کشور بسیار محترم و قابل احترام هستند در ایران اسلامی شخصیتی بزرگ مردی بی‌ادع از جنس آسمان وجود دارد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان دلیر بی‌باک و همیشه در میدان انقلاب اسلامی بود که برای حفظ کشور از دوران جنگ تحمیلی تا حوادث مختلف در طول تاریخ از پای ننشست. همت و اراده او زبانزد عام و خاص است.

سردار رشید سپاه اسلام در دی ماه ۴ سال گذشته در حمله دشمنان به فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد شهادت رویای دیرین این مجاهد فی سبیل الله بود که همواره حامی مردم کنار مردم و برای مردم گام برمی‌داشت در دل مردم نیز جای دارد. دشمنان اسلام و ایران اسلامی به گمان خود که با کشتن سردار سلیمانی راه و منش این قهرمان ملی از یاد مردم فراموش می‌شود اما ملت ایران با شهادت سردار سپاه اسلام زنده‌تر و هوشیارتر شد.

ملت بصیر و انقلابی نقشه‌های دشمن و توطئه‌های آنها را خوب شناخته و پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی راه اهداف و آرمان‌های او رها نشده بلکه جوانان این مرز و بوم ادامه دهنده این رشادت‌ها و دلیری‌ها هستند و هر جوان ایرانی در عرصه مقاومت و دفاع از کشور خود یک قاسم سلیمانی است.

اما این نتیجه‌ای نبود که دشمنان از شهادت این مرد آسمانی انتظار داشتند آنها می‌خواستند او برای همیشه از بین برود اما چیزی که حائز اهمیت است این بوده که قاسم هنوز زنده است.

فرمانده دوست داشتنی دوران جنگ تحمیلی همرزم شهید سردار علی هاشمی کسی که هنگام آبگرفتگی و سیلاب در خوزستان حاضر شد و دوشادوش جوان نان انقلابی برای خدمت به مردم آستین همت را بالا زد راه، یاد، خاطر ،اهداف، آرمان‌ها و تفکرات سردار شهید سردار آسمانی در دل مردم ایران تا همیشه زنده است.

انشاالله همه بتوانیم ادامه دهنده راه مرد میدان باشیم و در دفاع از ایران اسلامی و حریم اهل بیت همچون این شهید والا مقام تا آخرین قطره خون خود ثابت قدم باشیم، روح بلند این مجاهد آسمانی فرمانده بی‌ریا قرین رحمت الهی باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار