نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:امروز باید همه تلاش کنند که در قالب جهاد تبیین، خفتگان را بیدار کنیم، دشمن می خواهد مردم در انتخابات پیش رو، شرکت نکنند که همه اقشار باید هوشیار و آگاه باشند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 31 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در آیین گرامیداشت نهم دی در جمع اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایت مدار ایوان در محل مسجد ولی عصر (عج) شهر ایوان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به خصوص شهدای مظلوم فتنه‌هایی که در کشور با حمایت دشمنان انجام شد، اظهار کرد: رشادت‌های حاج "قاسم سلیمانی" باعث زمین گیر شدن دشمنان در عملی کردن نقشه‌های شوم آنان، علیه نظام و انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان، خود گرفتار نیرنگی شدند که برای ما طراحی کرده بودند، افزود: نهم دی روز افتخار ملت ایران است، روزی است که مردم از خواص ساکت در فتنه و خواص بی بصیرت پیشی گرفتند و حماسه‌ای خلق کردند تا برای نسل های آینده کشور مایه مباهات باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دنیای حق همیشه با دنیای باطل مواجه بوده است، عنوان کرد: در طول تاریخ همواره شاهد هستیم که دنیای کفر، با پرچم دین به مقابله به دینداران واقعی پرداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر مسیر نظام و انقلاب اسلامی هستند و می خواهند که باطل را جایگزین حق کند، افزود: آنها، به نام دین، پرچم دین را بالا می برند تا مردم را گمراه کنند و در طول تاریخ همواره کم نبودند کسانی که با حیله و نیرنگ دشمنان، گمراه شده اند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در حماسه نهم دی، مردم با بصیرت ایران اسلامی وقتی دیدند به بهانه تقلب در انتخابات دنبال ضربه زدن به نظام هستند، به صحنه آمدند و بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند.

وی اضافه کرد: وقتی مردم فهمیدند عده ای با آتش زدن مساجد، آشوب و هیاهو به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند، پای نظام و انقلاب جلوی برخی خواص بی بصیرت ایستادگی کردند، البته برخی خواص نیز سکوت کردند ولی مردم با بصیرت با حضور در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: آتش و آشوب فتنه ۸۸ با کمک دشمنان در کشور برپا شد ولی با حضور مردم خاموش و دشمنان را ناامید کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن، انقلاب‌های رنگین مختلفی در جهان ایجاد کردند ولی در ایران به هدف خود نرسیدند، افزود: آنها تصور می کردند که در ایران اسلامی که چنین مردم با بصیرتی دارد، هم می توانند این کار را بهانه تقلب در انتخابات انجام دهند، ولی نتوانستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در راس انقلاب اسلامی قرار دارد، ابراز کرد: تاکید مقام معظم رهبری از همان ابتدا بر مسأله آگاه کردن افراد فریب خورده بود، این آگاهی بخشی باعث شد دشمن ناامید شود، البته دشمن بارهای بار در برابر ملت ایران ناکام مانده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کسانی که دلسوز نظام بودند اسیر شعارهای فریبنده نشدند و بر همین اساس نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شد، گفت: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشورمان آسیب نرسد، در فتنه های گذشته، نقش رهبری و ولایت فقیه را به وضوح دیده‌ایم که چقدر مهم و راهبردی است.

وی تاکید کرد: در این دنیای طوفان زده، این ولایت فقیه است که کشورمان را در کمال سلامت و امنیت به ساحل امن هدایت می کند و همین امر، دنیا را متحیر کرده است.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: امروز باید همه تلاش کنند که در قالب جهاد تبیین، خفتگان را بیدار کنیم، دشمن می خواهد مردم در انتخابات پیش رو، شرکت نکنند که همه اقشار باید هوشیار و آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا می شود، خاطرنشان کرد: بصیرت نهم دی ماه ۸۸ اقتضا می کند، آگاهان، خواص و بزرگان جامعه به مردم آگاهی ببخشند که حضور آن‌ها در انتخابات بسیار مهم و راهبردی است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار