کشیده شدن اختلافات خانوادگی مرحوم نیکا شاکرمی به فضای مجازی توسط بازماندگان باعث حاشیه‌های زیادی در چند روز اخیر شده است. خواهر و خاله نیکا هرکدام را به افشاگری بیشتر تهدید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 30 December 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس؛«-نیکاجان من منتظرتم بیا خونه دیگه گلم، ... -تقصیر هیچکس نبود»

اینها آخرین مکالمات نیکا شاکرمی دختری از خطه لرستان و خاله اش آتش شاکرمی بود. همان دختری که کشف جنازه‌اش در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته در حیاط ساختمانی نیمه کاره در محله امیر اکرم تهران جنجال ساز شد. 

مکالمه متنی خاله نیکا با وی در شب قبل از حادثه

با آنکه پزشکی قانونی ضربه و شکستگی‌‌های متعدد ناشی از پرت شدن از ارتفاع را علت مرگ وی بیان می‌کرد اما خاله، مادر و خواهر نیکا روایت متفاوتی داشتند و او را یکی از کشته شدگان اغتشاشات می‌دانستند.

پیگیری برای تهیه قرص برنج، پیامک‌های آخر وی به خاله و نزدیکانش از مواردی بود که با بررسی تلفن شخصی وی توسط ضابطان قضایی فرضیه خودکشی را تقویت می‌کرد.

پیگیری خرید قرض برنج توسط نیکا از یک پیج اینستاگرامی

درباره اینکه چرا نیکا جدا از مادر و همراه خاله‌اش زندگی می‌کرد روایت‌های مختلفی است عده‌ای آن را بخاطر استعداد نیکا در نقاشی و حرفه خاله‌اش دانسته‌اند و عده دیگر نیز آن را بخاطر اختلافات درون خانوادگی بیان کرده اند.

به تازگی و در چند روز اخیر افشاگری تازه‌ای توسط خاله نیکا علیه مادرنیکا(نسرین) و خواهرنیکا(آیدا) صورت گرفته است.
او خطاب به این دو گفته است «وقتی کسی رو دور می‌ندازید نمی‌تونید صاحب مرده‌اش باشید!»

استوری آتش شاکرمی در جواب آیدا شاکرمی (خواهر نیکا) 

خبرگزاری میزان وابسته به قوه‌قضاییه از قول یکی از دوستان نیکا درباره مکالمه‌اش با خاله نیکا می‌گوید«خاله نیکا می‌گفت که خوب شد که این خبر(کشته شدن نیکا) به گوش همه رسید وگرنه مردم خرم آباد می‌گفتند نیکا دختری خیابانی بوده و در نهایت خودکشی کرده است»

سارینا اسماعیل‌زاده دختر 16 ساله کرجی که در مهرماه سال گذشته اقدام به خودکشی کرده بود از دیگر کشته‌سازی های اغتشاشات سال گذشته بود که اذعان به خودکشی توسط بستگان، همسایگان و مادر سارینا خط بطلانی بر روایت کشته‌سازی از وی کشید.

بگو مگویی که میان آتش شاکرمی و آیدا و مادرش به تازگی شکل گرفته به خاطر انتساب تابلوی نقاشی به نیکا شاکرمی از جانب آیدا بود. خاله آن را تکذیب کرد و آیدا شاکرمی در جواب نیز گفته است«هرچقدر از نیکا موقع زندگی و بعد از مرگ استفاده کردی دیگه کافیه، حالا همه قراره تو رو بشناسن» 

استوری آیدا شاکرمی (خواهر نیکا) خطاب به خاله‌اش 

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار