مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وحدت امت اسلامی تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی را بر هم زده و هدف اصلی دشمنان اسلام، عدم همبستگی در بین امت اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل٬ حجت‌الاسلام حسن علیه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن نهم دی‌ماه سپاه شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد٬ با اشاره به اغتشاشات سال ۸۸، اظهار کرد: هدف فتنه‌گران در سال ۸۸ مشترک بوده و به دنبال خدشه‌دار کردن مشروعیت نظام و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی افزود: فتنه‌گران مؤلفه‌های حاکمیت، امنیت و اعتماد زدایی را در پیش گرفتند تا مردم به این موارد مهم بی‌اعتماد شوند؛ حتی در حوادث سیل در کشور و زلزله ورزقان با توجه به کمک‌هایی که دولت‌مردان انجام می‌دادند٬ برخی به دنبال این بودند که با سیاه‌نمایی کمک‌های جمع‌آوری شده را زیر سوال برده و باعث بی‌اعتمادی شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به استقبال دوبرابری کاندیدا‌ها در ثبت‌نام انتخابات پیش رو نسبت به دوره‌های قبل٬ گفت: از ملت قدر‌شناس ایران اسلامی انتظارمی‌رود با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی‌گیری٬ باعث افزایش مشارکت در انتخابات شده و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: قطعا با حضور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های رأی٬ دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران بار دیگر مأیوس شده و به اهداف خود نمی‌رسند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار