سرپرست فرمانداری بندرعباس تأکید کرد
تابناک هرمزگان- بهادری در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل از لزوم بازنگری در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس گفت
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 28 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  حبيب بهادری در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل در شهرداری بندرعباس، با اشاره و تأكيد بر اهميت حمل و نقل درون شهری اظهار کرد: با توجه به تغییر الگو و مولفه‌های ترافیکی، طرح جامع حمل و نقل شهر نیاز به بازنگری دارد.

بهادری ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد شورای ششم گفت: با توجه به اینکه طرح جامع حمل و نقل شهر بندرعباس در سال ۸۹ با افق ۲۰ ساله تصویب شده است اما امروز با توجه به تغییر الگوی های ترافیکی این طرح نیاز به بازنگری دارد که امیدوارم با پیگیریهای شهرداری بندرعباس هر چه سریعتر این طرح در شورای عالی حمل و نقل کشور تصویب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خدا قوت به جامعه زحمت کش رانندگان و حمل و نقل درون شهری گفت: ناوگان حمل و نقل شهر بندرعباس نیاز به توسعه و نوسازی دارد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه ترمینال مسافربری شهر بندرعباس شایسته و در شأن مردم نیست افزود: ساخت ترمینال مسافربری جدید و همچنین طرح بی آر تی هر چه زودتر تعیین و تکلیف شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار