رئیس ستاد ۹ دی کشور حماسه 9 دی را روز تجلی قدرت الهی دانست و گفت: اتفاقی که در این روز افتاد آنقدر زنده، مؤثر، الهام بخش و ماندگار بود که نه تنها قابل کتمان و فراموشی نیست بلکه به حقیقتی بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 30 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار علی محمد نایینی در راهپیمایی ۹ دی و حمایت از مردم مظلوم غزه در کرج نهم دی را روز تجلی قدرت الهی دانست و گفت: اتفاقی که در این روز افتاد آنقدر زنده، مؤثر، الهام بخش و ماندگار بود که نه تنها قابل کتمان و فراموشی نیست بلکه به حقیقتی بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی بازی آمریکایی‌ها را برهم ریخت و روز بازخوانی فتنه آمریکایی و صهیونیستی نام گرفت، عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، جریان فتنه در داخل کشور مرتکب جرم بزرگ و گناه نابخشودنی شد که آن هتک حرمت حرم یعنی جمهوری اسلامی به تعبیر حاج قاسم و هتک حرمت سیدالشهدا (ع) بود.

این مسئول با اشاره به اینکه پیش از فتنه ۸۸ راهبرد غرب در مورد ایران مهار و بازدارندگی بود، اذعان کرد: جنگ اقتصادی مدیریت شده‌ای که از خرداد ماه ۸۹ آغاز شد و همچنان ادامه دارد، دستاورد فتنه ۸۸ است و جریان فتنه غرب را نسبت به ناامنی و آشوب داخلی امیدوار کرد.

نایینی توضیح داد: فتنه کاملاً از پیش طراحی شده و آمریکایی و صهیونیستی بود اما عده‌ای قصد داشتند آن را تحریف کنند که تحریف یعنی فتنه را به جنگ و دعوای انتخاباتی تنزل دادن و حماسه ۹ دی را با یک جمعیت برنامه‌ریزی شده در دفاع از کاندیدای خاص تعریف کردند.

وی اضافه کرد: حماسه ۹ تجلی اراده خداوند و به معنای واقعی یوم الله بود. وقتی مردم به صحنه آمدند و با طراحان فتنه به مقابله برخاستند. حماسه ۹ دی عاشورایی و مبتنی بر غیرت ملی بود و تمام ۴۶ میلیون نفری که رأی داده بودند با قدرت در صحنه حضور یافتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود که با تکبیر راهپیمایان همراه شد، تاکید کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب باید روی عناصر اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی از جمله بصیرت، میثاق امت با ولایت و اقدام به لحظه کار کرد چنانچه دیدیم که ملت ایران تمام قد عاشورایی و برای جنگیدن به صحنه آمد.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب هرچه از حوادث مهم تاریخی فاصله بگیریم خطر تحریف جدی است و روز ۹ دی تجلی اراده الهی بود چراکه مردم وقتی دیدند هدف انتخابات نیست در میدان خروش و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند که در مقابل تمام طراحان فتنه به پا خاستند .

نائینی با اشاره به اقدامات موثر سردار سلیمانی گفت: این سردار شهید نیز در مقابله با فتنه داعش یک جبهه متحد از بسیجیان افغانستانی، سوری، لبنانی و ایرانی داشت و نتیجه امروز می‌بینیم که قدرت‌سازی این اقدامات طوفان‌الاقصی است.

رئیس ستاد ۹ دی کشور گفت: اسرائیل در جنگ غزه دچار بحران شده و به هدف‌های خود نرسیده که پیروز جنگ در بخش افکارعمومی و میدان جنگ حماس است.

وی با اشاره به دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات گفت: یکی از مسائل مهمی که رهبر انقلاب از چند ماه پیش در خصوص آن صحبت داشتند انتخابات است و امروز بیش از هر روز دیگر به جهاد امیدآفرینی نیاز داریم لذا با هر حرکتی که امید را تضعیف کند باید مقابله کرد و ان شاالله شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

در پایان راهپیمایی مردم کرج به مناسبت گرامیداشت روز ۹ دی قطعنامه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار