در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت؛
رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در ۹ ماهه نخست سال‌جاری به حساب ۵۴۷۹ خانواده، مبلغ ۴۵میلیارد تومان مستمری واریز ‌شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی با اشاره به اینکه، در ۹ ماهه نخست سال‌جاری به ۵۴۷۹ خانواده، مستمری پرداخت‌شده است، گفت: در این زمینه ۴۵میلیارد تومان مستمری به حساب خانواده‌ها واریز ‌شده است.

 

پرداخت ۴۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قائمشهر  

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ با عنایت ویژه دولت محترم مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد ۳۰ درصد افزایش یافته که این مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌گردد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان داشت: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند؛ برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌هزینه تأمین جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات آب، گاز و برق به مددجویان و... ارائه می‌شود.

یعقوبی گفت: کمیته امداد یک نهاد امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که درصورت توانایی انجام کار پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار