مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌ها می‌باشد، دانشجویان می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، حسین شرافتی راد در این رابطه اظهار کرد: ساماندهی اتباع خارجی مجاز کشور در سایر حوزه‌ها توسط سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است و در این راستا یکی از حوزه‌های ساماندهی حوزه دانشجویی است.
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌ها می‌باشد، دانشجویان می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما و آدرس www.irmigrationorg.ir مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: دانشجویانی که قبلاً موفق به دریافت شناسه یکتا شده‌اند، در زیر سامانه دانشجویی سامانه سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند. همچنین دانشجویانی که شناسه یکتا ندارند در سامانه سهما قسمت فاقدین شناسه اطلاعات اولیه را ثبت و بعد از آن با مراجعه به اداره کل اتباع خارجی استان‌ها و یا دفاتر خدمات اقامت و اشتغال؛ شناسه یکتا دریافت کرده و مجدداً با شناسه ثبت نام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار