مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت : همه معاودان عراقی ساکن در ایلام شناسایی شده‌اند و برای آن‌ها پرونده صدور هویت تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 28 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نجم الدین خسروی بیان داشت : همه معاودان عراقی ساکن در ایلام شناسایی شده‌اند و برای آن‌ها پرونده صدور هویت تشکیل شده است.

وی افزود : ۳۴ خانوار از این تعداد در مرکز استان مابقی در شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان، چرداول و ایوان ساکن هستند.

خسری ادامه داد : به همان میزان که تولد نوزدان پسر بیشتر از دختر است به تناسب آن نیز مهاجرت و یا مرگ و میر آقایان نیز از خانم ها بیشتر بوده و این تراز جنسیتی همواره تعادل خود را حفظ می کند.

وی گفت : ازابتدای سال جاری یک هزار ۹۵۵ مورد مرگ و میر ثبت شده که یک هزار و ۱۲۶ نفر آقا و ۸۲۹ مورد خانم در این ۹ ماهه سال جاری جان خود را از دست داده اند و به طور میانگین۲۱۷ در هر ماه و هفت مورد در هر شبانه روز واقعه مرگ ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام خاطرنشان کرد : تراز تناسب جنسیتی استان ایلام در میزان تولد پسران و دختران مطلوب است و به طور میانگین در ازای ۱۰۰ تولد نوزاد دختر ۱۰۳ تا ۱۰۷ تولد پسران ثبت شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار