فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از حمایت های مادی و معنوی شرکت گاز استان ایلام در سالروز عملیات کانی سخت و یادواره شهدای ایل قجر قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 27 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: بی شک خدمت به خلق،ارزشمندترین سرمایه ای است که خداوند متعال آن را در نزد انسان ها به ودیعه گذاشته است.

وی اظهار داشت: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری که علاوه بر خشنودی مردم،موجبات رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان با اشاره به اینکه آنان که مسیر تلاش مؤمنان را هموار می سازند، سزاوار تکریم و احترامی بس والایند، اظهار داشت: این ها رشد و تعالی انسانیت را مهر می کنند و ایثار را در عشق به آینده سازان متجلی می سازند.
همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: هرچقدر بتوانیم ایثار و شهادت را به یک فرهنگ عمومی در میان اقشار جامعه تبدیل کنیم راه رسیدن به پیشرفت برای کشور فراهم تر می شود.
محمود کشاورز بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر از فرهنگ ایثار و شهادت در تمام عرصه ها استفاده شود به یقین در همه زمینه ها موفق خواهیم بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار