مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به لحاظ شدن آمایش سرزمینی در رشته وزنه‌برداری گفت: با اقدامات انجام شده، جایگاه زنجان در این رشته ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 24 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع عادی و سالانه هیات وزنه‌برداری استان زنجان با تاکید بر جایگاه ویژه این هیات اظهار کرد: حضور سه ورزشکار زنجانی در تیم ملی بیانگر اهمیت این جایگاه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به جایگاه آمایش سرزمینی در رشته وزنه‌برداری بر اساس تاکید مسوولان ورزشی تاکید کرد و افزود: با برنامه‌های در دست اجرا، شاهد تغییرات محسوس در وضعیت این رشته ورزشی در آینده خواهیم بود.

 

وزنه‌برداری نیاز به تجهیزات جدید دارد
همچنین غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورز جوانان استان در این جلسه با تاکید بر سابقه ۶۰ تا ۷۰ ساله فعالیت ورزش وزنه‌برداری در زنجان گفت: افراد زیادی برای این رشته ورزشی زحمت کشیده‌اند که باید قدر دانسته شود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره مجمع‌عمومیمطلوب زنجان در تعداد ورزشکاران و همچنین تعداد ورزشکاران حاضر در تیم ملی گفت: بهقابل‌توجهلث کمک خواهد کرد.
وی به تزریق تجهیزات قابل توجه به وزنه‌برداری زنجان اشاره کرد و گفت: با وجود تامین این تجهیزات، نیاز همچنان وجود دارد.
در ادامه جلسه گزارش عملکرد هیات وزنه‌برداری ارائه و به تصویب رسید که در ادامه رئیس فدراسیون بر لزوم ارائه حسابرسی سالانه برای ارائه در مجمع عمومی سالانه تاکید کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار