معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: در راستای توسعه برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد در یک ماه اخیر تعداد ۱۶۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان و خصوصاً زنان سرپرست خانوار این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 25 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای این طرحها، تعداد۷ هزار و ۵۲۰ قطعه مرغ تخم گذار برای ۱۶۰خانواده نیازمند روستایی با مشارکت بنیاد مستضعفان خریداری و تحویل مددجویان مجری این طرحها شد.

وی افزود: برای اجرای هر یک از این طرح ها مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال و جمعا به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مستضعفان بصورت کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: به ازای هر خانوار تعداد ۴۷قطعه نیمچه تخم گذار واگذار و مبالغی نیز جهت تهیه دانه و خوراک ،فنس کشی و … به مجریان طرح پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته بصورت آزمایشی در مناطق روستایی شهرستان هلیلان اجرا که با توجه به بازدهی خوب و استقبال زنان سرپرست خانوار روستایی، امسال به صورت گسترده در سطح استان اجرا شده است تصریح کرد: پرورش مرغ تخم گذار یکی از مشاغل خانگی پر طرفدار برای زنان روستایی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار