طبق اعلام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۱۵۹ نفر از مددجویان و دهک‌های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 23 December 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سیداسماعیل جوادی امروز، ۲ دی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷ هزار و ۱۵۹ فرصت شغلی برای واجدین شرایط ۵ دهک پایین درآمدی و مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۶ هزار و ۳۶۱ نفر درخواست شغلی خود را در سامانه حیات (سامانه ثبت درخواست تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد) ثبت کردند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۷ درخواست تایید و جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

جوادی ادامه داد: از تعداد درخواست‌های تایید شده، تاکنون ۶ هزار و ۷۱ طرح تسهیلات اشتغال خود را به مبلغ ۷۸۵ میلیارد تومان دریافت کردند. همچنین تعداد ۲۵۰۰ نفر نیز در استان تقاضای احداث نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس داشتند که در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد حرفه و شغل، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۴۳۱ نفر از مددجویان و واجدین شرایط جهت ایجاد فرصت شغلی مناسب، آموزش‌های مهارت‌آموزی را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار