مدیر برنامه‌ریزی وفناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یکصد طرح پژوهشی و تالیف در راستای کاهش فقر، محرومیت و توانمندسازی نیازمندان استان توسط این نهاد حمایتی اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 22 December 2023

تابناک خوزستان: لفته میاحی بیان کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در حوزه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اقدامات در حال انجام است.

بر اساس اعلام معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، ۴۵ فرصت شغلی در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری هدفگذاری شده است.

وی افزود: حمایت از مددجویان دانشجو، کارآفرین و دانش‌آموزان استعدادهای درخشان به‌منظور توسعه کسب‌ و کارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر اقدامات این نهاد است.

میاحی با اشاره به طرح امداد هوشمند گفت: بانک اطلاعات کامل، منسجم و جامع از مددجویان این نهاد در قالب این طرح تهیه شده که در سرعت بخشیدن به ارائه خدمات بسیار اثرگذار است.

وی آموزش استفاده از پهپادهای مورد استفاده در کشاورزی و تولید برق با استفاده از صفحات خورشیدی توسط مددجویان را از دیگر مشاغل نوین ارائه شده در این نهاد حمایتی عنوان کرد.

مدیر برنامه‌ریزی وفناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار کرد: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد استان خوزستان به آدرس http://pishnahadat.emdad.ir برای دریافت ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی پیشنهادی مردم و مددجویان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، از ۲۵ آذرماه به مدت یک هفته به نام هفته پژوهش و نوآوری نامگذاری شده است.

۱۳۰ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد خوزستان هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار