کد خبر: ۱۱۴۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 20 December 2023

در آخرین بازی دور رفت لیگ آزادگان، تیم چادرملو اردکان در ورزرشگاه شهدای سیمرغ میهمان تیم دریای بابل بود و با سه گل تیم میزبان را متحمل شکست کرد.   

 

شکست سنگین و خانگی تیم فوتبال دریای بابل تیم اردکانی را صدرنشین کرد  

 

سورمه‌ای پوشان چادرملو که به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند، هرچند که چند موقعیت خطرناک را بر روی دروازه بابلی‌ها خلق کردند اما منجر به گل نشد.  

اما تساوی در نیمه اول برای تیم «سعید اخباری» قابل قبول نبود و در واپسین لحظات این نیمه «رضا محمودآبادی» با ضربه‌ای دقیق از دریافت پاس هادی حبیبی‌نژاد، دروازه تیم میزبان را باز کرد تا نیمه اول با برد چادرملو به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم تغییراتی را در ترکیب خود به وجود آوردند و نتیجه این تغییرات گل دوم چادرملو در دقیقه ۶۰ بود با ضربه‌ای فنی «هادی حبیبی‌نژاد» به ثمر رسید.

اما این نتیجه پابان بازی بود برای ۴۰۰ هوادار حاضر در ورزشگاه نبود و در دقیقه ۷۲ «هادی حبیبی‌نژاد» دومین گل خود و سومین گل چادرملو اردکان را ثمر رساند.

هرچند که شاگردان «داود سیدعبای» در بازی تلاش زیادی انجام دادند اما در نهایت نتوانست در مقابل چادرملو مدعی صعود عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و تنها موقعیت خطرناک دریای بابل در این بازی، ضربه‌ای بود که با فاصله کم از بالای دروازه «حجت صدقی» سنگربان اردکانی ها به بیرون رفت.  

شاگردان «سعید اخباری» با این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند تا در پایان نیم فصل قهرمانی را در سواحل دریای خزر جشن گرفته باشند.

اردکانی برای به ارمغان آوردن این قهرمانی با حضور تیم‌های مدعی خیبر خرم آباد، فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان ۱۲ برد و دو تساوی را به نام خود کردند و تنها سه شکست را تجربه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار