مرحله مقدماتی مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان مرکزی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 20 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،این مسابقات با حضور 58 تیم از دانشگاه‌ها و حوزه علمیه به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک و با مدیریت جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

در این مسابقات گروه‌های شرکت کننده به صورت رو در رو پیرامون موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و انتخابات مناظره می‌کنند و یک گروه برگزیده با نظر هیئت داوران به مرحله کشوری خواهد رسید.

در این دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی چهار تیم دانشگاه صنعتی اراک از پنج تیم مناظره کننده در این دوره از مسابقات توانست به مرحله بعد صعود کند که ، تیم‌های همنگری با سرپرستی محمد آوریده، شهید خرازی با سرپرستی محمد حسین هدایی، مطالبه گران جوان با سرپرستی محمدرضا فیضی و آیرو با سرپرستی امیرحسین فرجی توانستند به مرحله بعد صعود کنند و در بین 29 تیم حاضر در مرحله استانی قرار گیرند و تیم آذرخش با سرپرستی حافظ باقی از صعود به مرحله بعد باز ماند.

گفتنی است این مسابقات از سال 90 به همت جهاد دانشگاهی و با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه کرسی‌های آزاد اندیشی و ارتقای روحیه پرسشگری و مطالعه در حوزه‌های مختلف جامعه و نقد سازنده دانشجویان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار