تابناک همرگان- یادداشت: فاطمه سالاری
کد خبر: ۱۱۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 06 December 2023


در زندگی تضاد های زیادی وجود دارد شادی و غم، پیروزی و شکست، فراز و فرود و... .حال آنچه که زندگی را برای ما زیبا و بهتری می‌کند آن است که این تضاد ها را در کنار هم بپذیریم.زندگی می تواند کاملاً متفاوت باشد، می تواند پر از نشاط و امید باشد یا نباشد؛ و این نتیجه ی برداشت ما از زندگیست.

امروز هدیه ای به شماست
زندگی موقعیت ها و فرصت های زیادی را به ما هدیه می دهد اما زمانی می توان از فرصت زندگی کردن خود بیشترین استفاده را برد که انتخاب های درستی داشته باشیم؛ از هر لحظه زندگی لذت ببرید.هر روز می تواند شروعی تازه با انتخاب هایی پیش رویتان باشد.

امید يعني با وجود تمام تاریکی ها بتوانی نور را ببینی و آنچه که مشخص است چیزی که باعث می شود در برابر مشکلات و سختی های زندگی کمر خم نکرده و ادامه مسیر دهیم، امید به زندگی است.

پذیرش از درون میآید
اگر همه ما به معنای واقعی خود را دوست داشته باشیم و به زیبایی بیرونی و درونی خود دقت کنیم می‌توان در زندگی نشاط و سرزندگی را به خود و حتی دیگران هدیه دهید؛به چیزهایی از خودتان که دوست ندارید فکر نکنید. درعوض، چیزهایی را در خودتان پیدا کنید که دوست دارید.

در طول مدت زندگی امید و نشاط بیشتر را می‌توان به ارمغان آورد با مشخص کردن هدف؛ چیزی را پیدا کرد که به زندگی معنا و مفهوم می دهد. وقتی شما چیزی پیدا کردید که برایش زندگی کنید، مطمئناً بهتر زندگی خواهید کرد. اگر روابطتان هدف اصلی زندگیتان نباشد، شغلتان یا هر چیز دیگری می تواند باشد. معنای زندگی شما چیزی است که خودتان تعیین می کنید. برای خودتان هدف تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید تا زندگی سالم داشته باشید.

نکته ای که در تعیین اهداف بسیار مهم است و باید رعایت شود این است که اهدافی متناسب با توانایی ها و استعدادها تعیین گردد؛ در این مسیر هر تلاش را یک دستاورد در نظر گرفته ميشود.

برای درک زیبایی زندگی و دنیا وقت بگذارید
هر روز خاص است. هیچ روزی شبیه روز قبل نیست و هر روزی به نوبه خود زیباست. اگر همه چیز بر وفق مراد پیش نمی رود، باید به خاطر داشت که همیشه فردایی وجود دارد. ممکن است فردا زندگی بهتر شود.با نشستن هیچ آرزویی برآورده نخواهد شد. باید بلند شد و تلاش کرد تا آرزو و اهداف به واقعیت تبدیل شوند و ما پیشرفت کنیم و احساس بهتری نسبت به خود و زندگی پیدا کنیم و همه اینا با امید میسر می‌شود.زندگی کوتاه تر از آن است که با پشیمانی و حسرت زندگی کرد ‌‌‌؛ در عوض سعی کنید نشاط و امید را به زندگی خود وارد کنید و به آنچه که دارید ارزش بگذارید. و عاشق خوب باشید.

انتهای پیام//

برچسب ها: فاطمه سالاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار