جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بیست و سومین قشر تخصصی بسیج با افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی برای اولین بار در کشور به همت دامپزشکی و بسیج کشاورزی این استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 20 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت‌اله کریمیان  در آیین افتتاح اولین کانون تخصصی بسیج دامپزشکی کشور در استان ایلام، اظهار کرد: رضایتمندی مردم در همه مسائل و موضوعات بایستی اهمیت زیادی برای مسئولان داشته باشد.

وی افزود: تامین امنیت غذایی سالم و بهداشتی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت های بسیج جامعه کشاورزی و دستگاه های مرتبط با امنیت غذایی، از اهمیت زیادی برای جامعه برخوردار است.

سردار کریمیان با بیان اینکه ضریب امنیت غذایی در کشور باید افزایش یابد، ادامه داد: بسیج جامعه کشاورزی با ادارات و بهره برداران حوزه کشاورزی همراه است و با مشارکت نهادهای خدمات رسان، تلاش خواهد کرد که وضعیت موجود امنیت غذایی مطلوب و سطح آن ارتقاء یابد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: راه اندازی کانون تخصصی قشر دامپزشکی بدون شک در افزایش تولید محصولات پروتئینی، خودکفایی گوشت قرمز و سفید و تامین امنیت غذایی در استان نقش موثری ایفا خواهد کرد.


مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان ایلام نیز در این آیین گفت: استان دارای ۲۲ قشر بسیج تخصصی بود که با ایجاد این کانون بیست و سومین قشر تخصصی ایلام نیز تشکیل شد.

سرهنگ "رحیم طهماسبی" ادامه داد: در این کانون تخصصی ۶۵ تیم با استعداد ۳۰۰ نفر دامپزشک با حضور در میان دامداران روستایی و عشایری با اولویت مناطق محروم به جامعه هدف خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: برای اولین بار کلینیک سیار با کمک سپاه استان با اسم دامبولانس به خدمت گرفته شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در این دامبولانس، تجهیزات و امکانات لازم برای کمک به احشام مناطق سخت گذر و دورافتاده تعبیه شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار