مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شده برای رونق واحد تولیدی و صنعتی در استان کرمان، مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال به تعداد ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 19 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، حسین میجانی عصر امروز در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: رونق تولید یکی از مهم‌ترین مقوله‌های مدیریت استان بوده که رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد و رفع این موانع باید جدی گرفته شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: در راستای رونق تولید اعطای تسهیلات به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به واحد تولیدی و صنعتی تصویب شده که ۱۹ واحد تسهیلات را به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند و با تامین نقدینگی بانک‌ها و مدارک مورد نیاز از سوی متقاضیان مابقی تسهیلات نیز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه باید به جامعه فعال اقتصادی و صنعتگران اعتماد کنیم، تصریح کرد: تلاش‌های این بخش می‌تواند به خودکفایی و کاهش وابستگی‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: صنعتگران با ایجاد فرصت‌های شغلی بزرگ‌ترین مسؤولیت اجتماعی خود را انجام می‌دهند و علاوه بر این در رفع نیاز‌های دیگر بخش‌ها و اقدامات خیرخواهانه نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار