پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی گیلان؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در خصوص موج جدید بارش‌ها و کاهش احتمالی دمای هوا خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 19 December 2023

به گزارش تابناک گیلان محمدتقی مهدیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در پی هشدارهای کاهش دما اظهار کرد: اولویت اول خدمتگزاران شما در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تامین برق پایدار برای تمامی مشترکین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: بر اساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال بارش شدید باران در گیلان، این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۷۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مهدیزاده با تأکید بر هشدار سازمان هواشناسی استان تصریح کرد: مه‌ آلودگی، رعد و برق از دیگر پدیده‌های جوی این بازه زمانی است که اثر مخاطره آن آبگرفتگی، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش، خسارت به محصولات کشاورزی، خسارت به سازه‌ها از جمله تجهیزات فنی اینشرکت و برخورد صاعقه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از شهروندان و مسافرین خواست در هنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست‌های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند، از سیم‌های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی کنند.

مهدیزاده در پایان یادآور شد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت به آدرس http://www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی گیلان در برخی مناطق استان گیلان بارندگی شدید تا خیلی شدید، وزش باد، مه‌آلودگی، رعد و برق، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار