محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از حضور موفق این شرکت در مانور تمرینی - آموزشی مدیریت بحران مناطق ۶ گانه کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، اردبیل و کردستان (منطقه شمال غرب) در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 17 December 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ وی خاطرنشان کرد: این مانور تمرینی – آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال غرب کشور روز چهارشنبه با رویکرد “بارش شدید باران” و “ایجاد سیلاب” با حدود ۳۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی برگزار شد.

مهدیزاده گفت: انسجام بخشی و ایجاد هماهنگی سازمان یافته در بین شرکت‌های آب و برق در مواقع بحران می‌تواند زمینه ساز پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری و همچنین موثر در کاهش آسیب‌های ناشی از شرایط سخت باشد.

وی برگزاری این مانور را اقدامی مثبت برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد این مانور با موفقیت تمام شده و منجر به هم‌افزایی و آمادگی بیشتر شود.

گفتنی است در این مانور شهرام فلاح فعال رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان بهمراه جمعی از کارکنان این شرکت حضور داشتند و ضمن انجام فرآیند و پروتکل های مانور مذکور، با ابعاد گسترده آمادگی و مقابله با هرگونه خطرات احتمالی آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار