کد خبر: ۱۱۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 19 October 2015
تابناک گیلان: محمد علی رفیعی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در صد و چهاردهمین جلسه علنی این شورا که روز گذشته( 26 مهر) در محل این شورا در رشت برگزارشد با اشاره به وضعیت تیم فوتبال داماش اظهار کرد: مسئولان شهر و استان از تیم داماش که وضعیت اسف باری دارد حمایت کنند.

 

 وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر رشت مانند سال قبل هر کاری که در حیطه اختیاراتش باشد برای تیم فوتبال داماش که متعلق به شهرداری رشت است انجام خواهد داد.

 

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد: دولت مانند آنچه در مورد تیم‌های فوتبال استان‌های دیگر انجام می‌دهد گوشه چشمی به تیم فوتبال داماش داشته باشد.

 

وی با اشاره به هوادران بی‌شمار تیم داماش و علاقه مردم رشت به این تیم، گفت: مردم انتظار دارند که شورای شهر در این رابطه اقدامات موثری انجام دهد.

 

 رفیعی با اعلام آمادگی شورای شهر رشت برای حمایت از تیم داماش رشت، گفت: اگر تمایل برای خرید این تیم از سوی بخش خصوصی وجود دارد شهرداری باید به شورای شهر لایحه بدهد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین از تغییر شهردار منطقه سه بدون هماهنگی با شورای شهر انتقاد کرد و گفت: تغییر مدیران از اختیارات شهردار است اما اگر اینگونه تغییرات با هماهنگی شورای شهر باشد در مکاتبات و ارجاع ارباب رجوع ناهماهنگی رخ نخواهد داد.

 

 در همین رابطه در پایان جلسه صد و چهاردهمین جلسه شورای شهر، لایحه پرداخت هدیه و تشویق 50 میلیون ریالی به باشگاه داماش مطرح شد و رای نیاورد.

 

علوی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در این رابطه اظهار کرد: مشکلی برای پرداخت هدیه وجود ندارد اما پنج میلیون تومان برای تیم داماش با این همه مشکلات جوابگوی مسائل این تیم نیست.

 

 وی افزود: به جای هدیه پنج میلیون تومانی باید به دنبال مذاکره و یافتن راه حل مناسب بود.

 

هدیه شورای شهر باید در حد و اندازه تیم داماش باشد

 

صابر، عضو دیگر شورای شهر رشت نیز به عنوان مخالف دوم با بیان اینکه پنج میلیون تومان پولی نیست که من بخواهم مخالف باشد گفت: هدیه باید در حد و اندازه تیم داماش باشد.

 

 وی خاطرنشان کرد: برای شورای شهر زیبنده نیست که به تیم داماش هدیه پنج میلیون تومانی بدهد.

 

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: لایحه‌های مشابه برای طرح به صحن علنی شورای شهر نیاید و اگر تیم خریدار نیافت کمک درخور و شایانی به تیم داماش شود.

 

در جلسه امروز شورای شهر رشت طرح افتتاح حساب درآمدی مناطق پنچ گانه شهرداری نزد بانک شهر به علت وجود ابهاماتی برای اعضای شورا به کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی بیشتر ارجاع داده شد.

 

در پایان جلسه فرهاد شوقی، منوچهر جمالی و محمود باقری به عنوان معاونان اجرایی، پژوهشی و نظارتی شورای شهر معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار