مدیرکل امنیتی و انتظانی استانداری کردستان گفت: کارکردن اتباع خارجی در کردستان ممنوع است و با افراد و کارفرمایانی که این افراد را به‌کارگیری کنند برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 13 December 2023

به گزارش تابناک کردستان،  مهدی روشن شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که امسال انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

وی افزود: هر جا نیاز به حضور به مردم بوده، جلوتر از مسوولین بوده‌اند و این برای دفاع از جمهوری اسلامی است و ما به دنبال تقویت و حفاظت این حضور‌ها هستیم.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان تصریح کرد: تدابیر لازم برای روشنگری در تمام جوانب، تامین امنیت روانی جامعه از تهدید‌ها و تخریب‌ها و امنیت صندوق‌های آرا اندیشیده شده است.

وی با اعلام اینکه اجازه تهدید و تخریب در انتخابات را نخواعیم داد، گفت: نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و پیشگیری از تخریب‌ها موثر است.

روشن اضافه در بخش دیگری از سخنانش کرد: ۳۰ درصد از عوامل نارضایتی‌های عمومی در کردستان با برگزاری یک جلسه عمومی مدیران استان مرتفع شده که بخش زیادی به شهرداری مربوط می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نارضایتی‌ها به شهرداری، آموزش و پرورش، دستگاه‌های خدمات‌رسان به دلیل جامعه هدف گسترده‌ای که دارند برمی‌گردد.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان در ادامه سخنانش گفت: دستگیری‌ها نشان می‌دهد که اتباع افغانی و پاکستانی در کردستان وجود دارند.

وی تاکید کرد: ما نباید اجازه دهیم این اتباع در کارگاه‌های صنعتی و زمین‌های کشاورزی فعالیت داشته باشند و از اداره کار و اماکن خواسته‌ایم با این افراد برخورد جدی داشته باشند.

روشن تاکید کرد: کارکردن اتباع خارجی در کردستان ممنوع است و با افراد و کارفرمایانی که این افراد را بکارگیری می‌کنند برخورد خواهد شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار