فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: ۹۰ تیم و ۱۷۰ نفر در طرح زمستانی امسال در استان آماده فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 13 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی پلیس خراسان‌شمالی، سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی استان اظهارکرد: ۹۰ تیم و ۱۷۰ نفر در طرح زمستانی امسال در استان آماده فعالیت هستند.

وی در رزمایش طرح زمستانی که با حضور یگان‌های عملیاتی در حوزه تصادفات جاده‌ای در ستاد انتظامی خراسان‌شمالی برگزار شد، گفت: موضوع تصادفات از جمله دغدغه‌ها و مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان‌شمالی در مسیر مواصلاتی غرب به شرق کشور قرار گرفته و همچنین برف گیر بودن اکثر محور‌های مواصلاتی استان در فصل زمستان که مخاطرات و نقاط حادثه خیز زیادی را در سطح جاده‌های ما ایجاد می‌کند اهمیت موضوع طرح زمستانی بیش از پیش احساس می‌شود.

سردار مطهری زاده با اشاره به همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها در حوزه تصادفات گفت:کار‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در حوزه شناسایی نقاط حادثه‌خیز و برنامه‌ریزی جهت کاهش تلفات جاده‌ای انجام شده است و یک نمونه از آن حل شدن موضوع جاده آرمادلو است که هر ساله شاهد تصادفات بسیاری در این جاده بودیم که با تلاش اداره کل راه و شهرسازی و راهداری این مسیر به شکل دو بانده شده و قطعا تاثیر بسیار مثبتی در کاهش آمار تصادفات خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هدف ما ایجاد رضایتمندی مردم می‌باشد، خاطرنشان کرد: پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی هرگونه موضوع غیر مترقبه در حوزه جاده‌ها را دارند و ما با تمام توان و به تعداد ۹۰ تیم و ۱۷۰ نفر در حوزه پلیس راه آمادگی خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز را داریم.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار