شهردار بجنورد با اعلام آمادگی ساخت اِلمان شهدای گمنام بجنورد گفت: هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص زمان تشییع شهدا توسط متولی این موضوع به شهرداری و شورای شهر انجام نشده بود.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 12 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی کشمیری، شهردار بجنورد در جلسه شورای شهر این شهرستان در خصوص موضوع اعلام شده از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس که گفته بود «برای تدفین شهدای گمنام در بجنورد کم‌کاری شده است»، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی با این نهاد در موضوعات مختلف تشکیل شده و همیشه سعی شده خواسته‌های این مجموعه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:، اما تاکنون در این جلسات چیزی با عنوان مراسمی که قرار بود در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام انجام شود اعلام نشده بود و ما نشنیده بودیم.

شهردار بجنورد افزود: تمام درخواست‌هایی که در جلسات شورا، دفتر شهرداری، شورای شهر و بنیاد برگزار شده در خصوص موضوعاتی غیر از این بوده است.

وی تصریح کرد: موضوع تدفین شهدا کاملا بدون اعلام از قبل انجام شد و متولی این موضوع هیچگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص نداشته است.

کشمیری بیان داشت:، اما حالا شورا و شهرداری که از هیچ موضوعی اطلاع نداشته‌اند مقصر این موضوع تلقی شده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون اعلام می‌کنیم اگر شهدای گمنام در محل تعیین شده گلستان شهر تدفین شوند آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن و قبل از پایان سال کار آماده‌سازی اِلمان انجام شود.

شهردار بجنورد ادامه داد: تا این لحظه با یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون ۳۶۰ هزار تومان کمک در راستای اجابت درخواست‌های بنیاد در خدمت این مجموعه بوده‌ایم.

کشمیری بیان داشت: این هزینه‌ها در موضوعات متنوعی اعم از کاشت درخت، نورپردازی، رنگ آمیزی، نیروی انسانی و حمل‌ونقل بار‌های مختلف انجام شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار