مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از برگزاری چهار رویداد تولید محتوا با رویکرد مشارکت در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 12 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، سید ناصر نعمتی امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با تشریح طرح "منظومه فکری انتخابات" و برنامه‌ریزی‌های اجرایی آن توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با تشکیل کمیته تولید محتوا چهار رویداد تولید محتوای انتخاباتی با رویکرد مشارکت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رویداد تولید محتوای دانش‌آموزی با محوریت روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای ایجاد شور و حال انتخاباتی در مدارس و فضاهای خانوادگی اجرا خواهد شد.

نعمتی ادامه داد: روابط عمومی‌های دانشگاه فردوسی، آزاد، پیام‌نور و علم پزشکی مشهد یک رویداد تولید محتوای دانشجویی را برنامه‌ریزی کرده‌اند که مراحل اجرایی آن در حال آغاز است؛ این رویداد با حضور دانشجویان فضای متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: قرارگاه سایبری با طراحی یک رویداد تولید محتوا علاوه بر تبیین به حوزه مشارکت در انتخابات خواهد پرداخت و درنهایت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی نیز با همین رویکرد کاری را با استفاده از ظرفیت مبلغین برنامه‌ریزی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خروجی این رویدادها به یک جریان محتوایی ختم خواهد شد که با کمک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی و رسانه‌ها به انتشار عمومی درخواهد آمد.

نعمتی با اشاره به فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی و استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: ماموریت اطلاع‌رسانی و مشارکت دو محوری است که در این کمیته روی آن تمرکز شده است و از ابتدای تیرماه امسال فعالیت در این محورها آغاز شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اشاره به دغدغه رسانه‌های مختلف استان در زمینه انتخابات گفت: با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات برنامه‌های انتخاباتی، اطلاع‌رسانی‌ها، رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با انتخابات افزایش پیدا می‌کند و درخواست ما از همکاران محترم رسانه‌ای این است که همچون گذشته با همراهی خود به شفافیت بیشتر این جریان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار