شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیرعامل سازمان آرامستانها گفت: ۱۴ پروژه جدید برای اجرا در باغ فردوس اهواز به عنوان جایگزین تدفین در بهشت آباد اهواز تعریف شده است
کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 19 October 2015

به گزارش تابناک خوزستان؛ سیدخلف موسوی با حضور در گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، کارنامه درخشان و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینی ها و رشادت های خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وی افزود: با گذشت، سال ها از پایان جنگ تحمیلی، مردم خوزستان همچنان در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت، گوی سبقت را از دیگران ربوده اند. گواه این مدعا نیز عروج ملکوتی جوانان و مردان این خطه در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه و عراق است.

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

شهردار کلانشهر اهواز همچنین در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: رضایتمندی و خشنودی کارکنان و شهروندان از مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ناشی از تحرک و پوپایی مدیریت جوان این سازمان است.

شهردار اهواز با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، تعامل سازنده و مثبت با شهروندان و اعضای شورای شهر اهواز را از دیگر نقاط مثبت مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز عنوان کرد و گفت: هدف شهرداری اهواز نیز رضایتمندی شهروندان و اعضای شورای شهر اهواز به عنوان نمایندگان مردم است.

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

موسوی ادامه داد: معیار و ملاک ما برای ارزیابی مدیران شهرداری رضایت مندی شهروندان است.

شهردار اهواز با اشاره به پایان ظرفیت تدفین در بهشت آباد اهواز در آینده ای نزدیک از رایزنی های خود با اداره کل محیط زیست و راه و شهرسازی خوزستان برای توسعه بهشت آباد اهواز خبر داد و گفت:  ۱۴ پروژه عمرانی در باغ فردوس به عنوان آرامستان جایگزین بهشت آباد تعریف شده است که به زودی عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

وی، خواستار فعالیت پررنگ تر و گسترده تر فرهنگی از سوی مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز شد و گفت: باید فضای آرامستان و گلزار شهدای اهواز را به گونه طراحی کرد که شهروندان روزهای آخرهفته خود را همراه با معنویت و آشنایی بیشتر با آموزه های دینی سپری کنند.

موسوی در این زمینه توصیه کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اهواز باید ارتباط بیشتری با علمای حوزه علمیه اهواز برای تبیین آموزه های دینی و گسترش مفاهیم دینی در میان شهروندان برقرار کند.

شهردار اهواز پیشنهاد داد: فضای گلزار شهدا و بهشت آباد اهواز آکنده از احادیث نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت شود.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در روند احداث حسینیه سردار شهید علی هاشمی تاکید و اظهار امیدواری کرد: استانداری خوزستان با اختصاص اعتبارات لازم و تخصیص اعتبار از سوی شهرداری اهواز این پروژه تا پایان سال جاری به پایان برسد.

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

14 پروژه برای اجرا در باغ فردوس اهواز تعریف شده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رضا محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
درود بر سيد موسوي عزيز براي اين انتصاب شايسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار