دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد گفت: ۳ تن از برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی مردم در شهرستان پارس‌آباد پس از یک ساعت از اقدامات مجرمانه با دستور قاطعانه دادستانی و عملیات فنی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز فرهانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: مطابق وصول گزارش خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه‌دار که جزو اراذل اوباش شناسنامه‌دار شهرستان پارس‌آباد نیز است، به همراه ۲ تن دیگر در یکی از نقاط شهری پارس‌آباد اقدام به تخریب چندین مغازه و ماشین کرده که این اقدامات موجب سلب آسایش و امنیت عمومی شهروندان شده بود.

وی افزود: به محض وصول این خبر دستور قاطع قضائی جهت دستگیری این افراد صادر شد که با اقدامات ضربتی و فنی پلیس فراجا در اسرع وقت این مجرمین دستگیر شدند.

فرهانی تصریح کرد: پروند در شعبه اول دادیاری شهرستان پارس‌آباد در حال تحقیقات مقدماتی است و هر سه فرد خاطی دستگیر شده روانه بازداشتگاه شده‌اند.

دادستان پارس‌آباد عنوان کرد: خط قرمز دادستانی آسایش و امنیت عمومی مردم است لذا مبارزه قاطعانه با افراد شرور، هنجارشکن و اراذل اوباش در دستور کار دادستانی بوده و برای مجرمین مطابق قانون اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار