کد خبر: ۱۱۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در 20 آذر ماه به این شرح است: 

--------------------------------------------

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی کشاورزی در نور 

سرهنگ امینی، فرمانده انتظامي شهرستان نور از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی 4 هزار متر از آن زمین ها به ارزش 200 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ کارآگاه "احمد امینی" در تشريح اين خبر بيان داشت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه "بنفشه ده" در شهرستان نور پس از شناسایی زمین های مذکور در روستای "بوته ده"، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصریح کرد: مالکان این زمین ها، 4 هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها که بصورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نورشد.

سرهنگ امینی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر200 میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

--------------------------------------------

دستگیری سارقان گلخانه در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده، فرمانده انتظامي شهرستان "محموآباد" از دستگيري سارقان گلخانه در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه بیشه کلا آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران تجسس پاسگاه بیشه کلا شهرستان محمودآباد هنگام گشت زنی انتظامی در محله رودپشت به سارقان که درحال حمل60 اصله گل یوکابا یک دسنگاه خودرو وانت بودند برخورد که سارقین با مشاهده پلیس فرار را برقرار ترجیح دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: با اقدام به موقع ماموران پاسگاه و در عملیات تعقیب و گریز پلیسی سارقان دستگیر شدند.

وي با اشاره به اینکه سارقان از افراد غیربومی و معتاد بوده و به سرقت از گلخانه اعتراف کردند؛ گفت: ارزش گل های مسروقه کشف شده یک میلیارد و دویست میلیون ریال می باشد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند؛ خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهای انتظامی وکاربردی کردن آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت ضامن ناکامی سارقان است

--------------------------------------------

کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق توقیف دو نسیان و یک پیکان وانت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظي به دو خودروی نیسان و یک پیکان وانت حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران پاسگاه هولار خودروی های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 4 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده نیسان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

--------------------------------------------

عاملین رعب و وحشت در دام پلیس نکا 

سرهنگ عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری متهمین به شرارت و عامل رعب و وحشت شهروندان در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بيان كرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت افرادی شرور قمه به دست در میدان امام حسین(ع) این شهر و ایجاد نزاع ودرگیری وضرب وجرح دو شهروند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات این انتظامی بلافاصله به محل اعزام و پس از شناسایی محل اختفای آنان در عملیات پلیسی، افرادشرور قمه به دست را زمینگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر بر هم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد با هرگونه هنجار شکنی که به امنیت شهروندان خدشه وارو کند برخورد قاطعانه خواهد شد.

--------------------------------------------

شکارچیان قرقاول در دام پلیس بهشهر 

سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز و کشف 2 طاقه قرقاول در هزارجریب بهشهر، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در حین گشت ماموران پاسگاه انتظامی بیشه بنه به3 شکارچی غیرمجاز که در منطقه اقدام به شکار پرندگان می کردند ، مضنون شدند.

وي افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از متهمان، 3قبضه سلاح شکاری و تعداد2 طاقه قرقاول از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر با بيان اينكه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان حیوانات و پرندگان و همچنین فروشندگان شکار با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

--------------------------------------------

دستگيري سارق به عنف در نوشهر 

سرهنگ درویشی، فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق به عنف در کمتر از 10 ساعت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علی اکبر درویشی" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: برابر اعلام شکايت يک نفر از شهروندان غیر بومی مبني بر سرقت به عنف تلفن همراه از وي، شناسايي و دستگيري سارق، سريعاً در دستور كار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات خاص پليسي و اشرافيت اطلاعاتي مأموران، افزود: سرانجام هويت سارق برملا شد و مأموران پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه سیسنگان متهم را طي عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: متهم از سارقان سابقه دار است و هنگام دستگيري اموال مسروقه از وي کشف و به صاحب آن بازگردانده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر افزود: با تکميل پرونده، سارق تحويل مراجع قضايي شد.

--------------------------------------------

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار