فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همراهی و تعامل رسانه ها با پلیس، نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی پایدار خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 11 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  سردار جمال سلمانی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام اظهار داشت: تعامل خوبی بین فرماندهی انتظامی ایلام و رسانه های این استان وجود دارد و تاکنون در سایه این تعامل توفیقات خوبی را شاهد بوده ایم.

وی افزود: رسانه ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند که این مهم و افزایش همکاری پلیس با این قشر برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: تامین امنیت یکی از ضروریات زندگی اجتماعی است که پلیس مفتخر به ایجاد امنیت در جامعه است.

سردار سلمانی بیان کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در برخورد با اراذل و اوباش جدی بوده و با هنجارشکنان و قانون شکنان بدون هیچ اغماضی برخورد می کند.

وی اضافه کرد: طرح آرامش و انضباط در شهر، اطراف مدارس، دانشگاه و بازار توسط پلیس ایلام اجرا می شود و در این راستا و اولویت ما برخورد مقتدرانه با مواد مخدر و خرید و فروش مواد است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: در طرح توقیف خودروهای شوتی ایلام استان ایلام دهمین استان کشور است، در این خصوص تا کنون ۱۸۰ خودرو توقیف شده است.

سردار سلمانی افزود: کاهش آسیب اجتماعی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و باید در این خصوص فرهنگ سازی و آسیب شناسی لازم انجام شود و آموزش ها در سطح دانشگاه ها و مدارس ارائه شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین مشاوران معاونت اجتماعی و مجموعه نیروی انتظامی هستند و در این راه نیازمند تبیین و حمایت اصحاب رسانه استان هستیم.

سرهنگ عالی پور تاکید کرد: ماموریت های فراجا زیاد است و اگر رسانه‌ها ما را همرانی نکرده و ماموریت‌های ما را تسهیل نکنند، در انجام وظایف موفق نخواهیم بود.

وی یادآور شد: انتشار صحیح و سریع اخبار و اطلاعات مربوط به مجموعه نیروی انتظامی از انتظارات معاونت اجتماعی از اهالی رسانه استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار