نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات در استان اردبیل خواست تا تمام تخلفات کاندیداهای انتخاباتی را در تبلیغات زودهنگام تطمیع و تبانی در عرصه انتخابات به دقت رصد کنند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 18 October 2015

مصطفی‌ افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما از هم‌اکنون شاهد ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات هستیم به طوری که عده‌ای شیوه تطمیع را از هم‌اکنون در پیش گرفتند و در مجالس و محافل مختلف وعده و وعیدهای غیرقانونی و غیراجرایی می‌دهند که باید در این زمینه مراقبت‌ها و دقت نظر مسئولان برگزاری انتخابات بیشتر باشد.

وی تصریح کرد: اگر با این موارد تخلف آن هم به صورت آشکار برخورد نشود، امکان دارد انتخابات سالم دچار چالش شده و برخی شرایط و وضعیت نامناسبی را در عرصه رقابت‌های انتخاباتی شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌ها و طرح‌هایی که اجرای آنها در کمیسیون 215 مصوب شده باید مورد پیگیری قرار گیرند چراکه بخش عظیمی از این طرح‌های مصوب در کمیسیون 215 تاکنون اجرایی نشده است.

افضلی‌فرد به مصوبه مجمع نمایندگان استان در حذف تشریفات زاید و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: این امر متأسفانه تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده و استاندار اردبیل و سایر مسئولان باید اهتمام جدی به تسهیل و روان‌سازی فرآیند سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی نمونه این تسهیل را اعمال معافیت‌های مالیاتی، اعطای زمین ارزان‌ قیمت و پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین، کاهش تعرفه‌های گمرکی، حمایت از سوی صنایع و حوزه معدنی اعلام کرد و ادامه داد: ما انتظار داریم مدیران متخلف از سر راه تسهیل امر سرمایه‌گذاری کنار گذاشته شده و مدیرانی انتخاب شوند که افق دید توسعه مناسب داشته باشند.

استیضاح وزیر نیرو در راه است

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه و ساماندهی حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد و گفت: این شرکت بین‌المللی قرار است کار خود را آغاز کند تا یک مجموعه مناسب در مرکز شهر اجرایی و عملیاتی شود.

افضلی‌فرد از جذب یک سرمایه‌گذار داخلی برای اکتشاف نفت مغان خبر داد و افزود: قرار است با همکاری هیئت مدیره بانک پاسارگاد این شرکت که وابسته به بانک پاسارگاد است، ورود پیدا کرده و به جای شرکت کروات که پیش از این قرار بود عملیات استخراج نفت مغان را انجام دهد،‌ در این حوزه ورود پیدا کند.

وی از استیضاح وزیر نیرو با امضای جمعی از نمایندگان به دلیل عدم پایبندی به توافقات سه جلسه انجام شده خبر داد و تصریح کرد: ما در دفاع از حق و حقوق مردم با هیچ کس تعارف نداشته و عقد اخوت نبسته‌ایم.

افضلی‌فرد بیان کرد: نه تنها وزیر نیرو به تعهدات خود در انتقال حق‌آبه استان از قزل‌اوزن از 240 میلیون متر مکعب به کمتر از 50 میلیون متر مکعب عمل نکرده بلکه آبرسانی به شهر اردبیل از سد یامچی به شکل کامل اختصاص نیافته و از محل حوادث نیز از رقم 800 میلیارد تومان اعتبار این وزارتخانه تنها پنج میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یافته که سهم ناچیز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار