دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان از ساماندهی سه هزار نفر از نخبگان این استان در قالب مجمع بسیجیان و هیأت‌های اندیشه‌ورز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 10 December 2023

به گزارش تابناک سمنان. محمد امامی، دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان پیش از ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع بسیج بعد از وقفه‌ای چندساله از اسفند ۱۴۰۰ در استان سمنان آغاز به کار کرد و مجامع بسیج در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد.

وی با اشاره به ساماندهی یک‌هزار نفر از نخبگان در قالب مجمع بسیجیان استان سمنان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۲۰ طرح در مجمع بسیجیان شهرستان‌های مختلف استان سمنان و چهار طرح نیز در اجلاس عمومی مجمع سالانه بسیجیان این استان ارائه شد که پیگیری‌ها برای اجرای این طرح‌ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.



دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان با اشاره به اینکه امسال نیز مجامع بسیج در هشت شهرستان این استان برگزار شد، گفت: ۲۳ طرح در مجامع شهرستان‌ها ارائه شده است و امروز نیز در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان ۶ طرح با موضوعات مختلف ارائه می‌شود.

امامی خاطرنشان کرد: سه هزار نفر از نخبگان استان سمنان در قالب هیأت‌های اندیشه‌ورز و مجامع بسیج این استان ساماندهی شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تأکید ما بر تخصصی بودن اقشار بسیج بوده و مأموریت ما نیز استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار