مسؤول سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برگزاری رویداد رسانه‌ای «جام امید» در این استان خبر داد و گفت: این رویداد نیمه دوم دی‌ماه 1402 در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمود احمدی، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان سمنان ظهر امروز در حاشیه برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویداد «جام امید» با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت‌های استان سمنان در بخش‌های علمی، دانش‌بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها با هدف امیدآفرینی بین اقشار مختلف جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی نیمه دوم دی‌ماه 1402 در سمنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه استان سمنان با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، استانداری سمنان و ... از رسانه‌ها و فعالان مجازی برای شرکت در رویداد «جام امید» دعوت به عمل می‌آورد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان سمنان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت انفرادی و تیم‌های سه‌نفره و پنج‌نفره از 19 تا 30 آذرماه اسامی خود را به سازمان بسیج رسانه این استان اعلام کنند.

احمدی گفت: در این رویداد فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به مدت 24 ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران به اصحاب رسانه و طرح سؤال و انجام مصاحبه‌های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه‌ای و انتشار سریع و حرفه‌ای آن به نمایش بگذارند.



وی افزود: محتواهای تولیدشده رسانه‌ای توسط هیأت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می‌شود و آنها به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان سمنان خاطرنشان کرد: جام امید در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می‌شود.

احمدی عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی آثار نیز شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطبان است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127318633 و 02333434328 تماس بگیرند.

همچنین در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان از پوستر رویداد رسانه‌ای «جام امید»‌ با حضور سردار معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) رونمایی شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار