عهدواره به رنگ قنوت به همت شهرداری زنجان در 40 دبیرستان متوسطه اول در راستای ترویج نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 09 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، با نزدیک‌شدن به آغاز سی‌امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان زنجان همه دستگاه‌های مربوطه آمادگی خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این اجلاس اعلام کرده‌اند.

از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده و در حال اجرا، مشارکت شهرداری زنجان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی مختلفی مانند «عهد و اره به رنگ قنوت» که در قالب اردو‌های دانش‌آموزی با محتوای ترویج فرهنگ نماز در۴۰ دبیرستان متوسطه اول شهر زنجان در حال برگزاری است و نمایش میدانی بزرگ آواز پر جبرئیل که به فلسفه نماز در قالب هنری می‌پردازد است.
علاوه‌برآن با محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح‌های فاخر هنری با موضوع نماز که در قالب دیوارنگاره، استند، بیلبورد و عرشه‌های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس‌هایی با موضوع اقامه نماز به‌صورت جدی انجام می‌شود.
در همین راستا با موافقت شهرداری، نخستین دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر مزین به یک طرح با موضوع نماز و محوریت نسل نو خواهد شد.
معاونت خدمات شهری با فراهم‌کردن مقدمات و نیاز‌های اساسی مثل پارکینگ تکمیل فضای سبز و سایر خدمات موردنیاز در آماده‌سازی مصلا با استفاده از ماشین‌آلات و تأمین نیروی انسانی لازم به میدان آمده است و با همه امکانات آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار