استاندار یزد مطرح کرد؛
استاندار یزد گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت تامین میوه و گوشت شب عید و ماه مبارک رمضان صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 07 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار  و به منظور بررسی "وضعیت بازار شهرستان تفت و نیز آخرین وضعیت اقلام اساسی و تنظیم بازار و اقدامات صورت گرفته جهت تامین و توزیع گوشت قرمز استان" برگزار شد.  
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نوسانات نرخ گوشت قرمز در برخی مناطق استان گفت: با توجه به عدم پرورش دام مورد نیاز در استان و وابستگی بازار به دام های وارداتی، شرایط استان در این حوزه نسبت به سایر استان ها شکننده است‌.  
 
وی با بیان اینکه بخشی از مسائل مربوط به بازار گوشت قرمز استان قابل مدیریت است، اظهارداشت: در این راستا جلسه ای فوق العاده جهت تصمیم گیری در زمینه های تسهیل در واردات گوشت، نحوه توزیع آن و تشدید نظارت بر بازار برگزار و پیگیری های مستمر جهت بازگشت آرامش به بازار گوشت صورت گیرد.  
 
مهران فاطمی در ادامه به وضعیت بازار گوشت مرغ در استان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری های خوب استان در حوزه مرغ و خودکفایی استان در این حوزه، نوسانات نرخ گوشت مرغ در استان کمتر است.  
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه بر برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت تامین میوه و گوشت شب عید و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل مربوط به آرد شهرستان ها، خطاب به دستگاه های مربوطه گفت: سهمیه آرد شهرستان ها متناسب با جمعیت ساکن و شناور آن، اختصاص یابد تا با مدیریت فرمانداران، دغدغه های این حوزه به حداقل کاهش یابد.
 
استاندار یزد با بیان اینکه فرمانداران مسائل مربوط به حوزه تنظیم بازار را به صورت روزانه رصد و اقدامات لازم را سامان دهند، گفت: فرمانداران بلافاصله پس از مشاهده قیمت نامتعارف اقلام در شهرستان ها، به مسئله ورود و برای آن تصمیم گیری کنند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار