معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد: امسال صد درصد دانش آموزان آذربایجانشرقی تحت پوشش توزیع شیر رایگان قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 18 October 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، احمد ناصری در کارگروه توزیع شیر رایگان با حضور نمایندگان ارگانهای زیربط از تحت پوشش قرار گرفتن صد درصد دانش آموزان استان در طرح توزیع شیر رایگان خبر داد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر رایگان یکی از برنامه های ویژه و ارزشمند مجموعه است و تمامی تلاش ما بر این است که این مهم به نحو شایسته انجام گیرد.

ناصری افزود : دامنه کار و دانش آموزان تحت پوشش بسیار گسترده است و امسال صد درصد دانش آموزان استان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: 550 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع شیر رایگان در کل کشور اختصاص داده شده است که 19 میلیارد آن برای استان آذربایجانشرقی در نظر گرفته شده است.

احمد ناصری اظهار داشت : 150 میلیارد این رقم از محل اعتبارات عمومی و 400 میلیارد از هدفمندی یارانه ها تخصیص داده شده است و بر این اساس امسال 50 نوبت توزیع شیر برای مدارس استان خواهیم داشت.

در ادامه پس از بحث در خصوص مسائل و مشکلات موجود در این بخش راهکارهای عملی رفع موانع بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی از نظارت دقیق و مستمر بخشهای مختلف از مراحل توزیع شیر رایگان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات اتخاذ شده شاهد انجام شایسته و مناسب این طرح نسبت به سالهای گذشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :