نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در ادامه پیگیری های صورت گرفته جهت حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی، با رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور رایزنی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 05 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به گفتگو خود با رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز مجلس، اظهار داشت: در ادامه پیگیری‌های هفته گذشته با رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در مورد مشکلی که برای لنجداران و بازارایان به جهت عدم ترخیص کالا‌ها پیش آمده رایزنی شد.

وی با تاکید بر اینکه لنجداران و بازاریان نه تنها باری بر دولت نبودند، بلکه بال دولت بوده اند، افزود: آقای رئیسی با نگاه مثبت به حل مساله وعده داد که موضوع را دنبال کند. همچنین آقای مخبر نیز از حل مشکل مردم در زمان کوتاهی خبر داد.

جمیری بیان داشت: پیش از این دیدار، با آقای قالیباف به صورت جداگانه صحبت شد تا وی نیز بر روی این موضوع تاکید و پیگیری جدی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: طی روز‌های گذشته با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس دفتر رییس جمهور، معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون اقتصادی وزیر کشور بصورت مداوم جهت حل این مشکلات صحبت شد و امیدوارم موضوع مردم هر چه سریع‌تر حل شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار