مدیرکل امور شهری استانداری ایلام گفت: هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مواد ۵۸ و ۳۹ و اربعین و تملک دارایی‌ها استان به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 05 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ خالد منصوری در آئین معارفه شهردار دشت عباس از توابع شهرستان دهلران، با اشاره به اینکه با انتصاب شهردار دشت عباس، بیست و هشتمین شهردار استان ایلام منصوب نیز شد، گفت: ۴۰۰ هزار و ۲۲۵ نفر از کل جمعیت استان معادل ۷۰ درصد آن ساکن شهرها هستند.

وی با اشاره به اختصاص هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان، اظهار کرد: این اعتبار از محل ارزش افزوده و مواد ۵۸ و ۳۹ و اربعین و تملک دارایی‌ها استان به اختصاص یافت.

مدیرکل امور شهری استانداری ایلام یادآور شد: ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای شهرداری دشت دعباس پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۲ دستگاه ماشین آلات به شهرداری های استان واگذار شده و ۱۶ هزار تن قیر از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ جذب و اجرایی شده است.

منصوری با اشاره به وظایف شهرداران، توضیح داد: شورای شهر و شهردار باید با تعامل و هماهنگی امورات شهری را پیگیری کنند.

مدیرکل حراست استانداری ایلام نیز در این مراسم یادآور شد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری دشت عباس بنابراین کار و همت مضاعف از سوی مسئولان باید در دستور کار قرار گیرد.

 صیدعلی مامنه به گستردگی حوزه کار شهرداری ها اشاره کرد و افزود: باید با هم افزایی و تعامل شورا و رعایت قانون و مقررات امورات شهرداری پیگیری شود تا شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی بیان کرد: شهردار طبق قانون، با هدف حضور میدانی در محل ماموریت خود و به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم باید در دشت عباس سکونت داشته باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار