رئیس اتحایه مرغ زنجان از تصویب افزایش ۲ هزار و ۷۰۰ تومانی قیمت مرغ در هر کیلو خبر داد و گفت: قیمت مرغ به ۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 04 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، سید ناصر موسوی، رئیس اتحادیه مرغ زنجان از تصویب افزایش قیمت مرغ در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید انجام شده است.

رئیس اتحادیه مرغ زنجان به تصویب افزایش قیمت مرغ در ستاد تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: بر اساس این مصوبه قیمت مرغ با افزایش ۲ هزار و ۷۰۰ تومانی از 77 هزار تومان به ۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

وی میزان مصرف مرغ استان زنجان را در صورت عادی بودن شرایط ۶۰ تا ۷۰ تن اعلام کرد و افزود: این میزان مصرف در برخی از مواقع با نوسان همراه است که یکی از دلایل آن قاچاق تولیدات مرغ زنجان به استان‌های هم‌جوار است.

موسوی تفاوت قیمت موجود در بین مرغ توزیعی در زنجان با استان‌های هم‌جوار را دلیل قاچاق دانست و تاکید کرد: هر چند اقدامات کنترلی در این مورد انجام می‌شود، ولی باز هم تخلفاتی در این حوزه روی می‌دهد.

رئیس اتحادیه مرغ زنجان کمبود مرغ زنجان را در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۵ تن اعلام کرد و افزود: این کمبود در بعدازظهر‌های و از ساعت ۱۶ به بعد مشهود است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار